ملاقات فیل هیث و کای گرین در آرنولد کلاسیک 2023 / همچنان سرد و گزنده !

فیل هیث و کای گرین که حدفاصل سال های 2012 تا 2014 رقیبانی سخت برای یکدیگر بودند در حاشیه آرنولد کلاسیک 2023 برخورد سردی با هم داشتند.
کدخبر (151905) 16 اسفند 1401 | ساعت 14:47
0 260
فیل هیث و کای گرین که حدفاصل سال های 2012 تا 2014 رقیبانی سخت برای یکدیگر بودند در حاشیه آرنولد کلاسیک 2023 برخورد سردی با هم داشتند.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت در هر ورزشی وجود دارد و بدنسازی هم از این قاعده مستثنی نیست. ورزش بدنسازی در طول سال‌ها شاهد رقابت‌های نمادین بسیاری بوده است. از آرنولد شوارتزنگر در مقابل سرجیو اولیوا گرفته تا رونی کلمن در مقابل جی کاتلر، این رقابت‌ها همیشه طرفداران را مجذوب خود کرده و به آنها دلیلی داده تا بازهم با علاقه زیادی بدنسازی را دنبال و از آن حمایت کنند. با این حال همه این رقابت‌ها به خوبی سپری نشده و پایان خوشی نداشته است. مانند رقابت میان فیل هیث قهرمان هفت دوره مستر المپیا و کای گرین قهرمان سه دوره آرنولد کلاسیک که رقابت‌شان همیشه تلخ و ناخوشایند بود.

سابقه رقابت فیل هیث و کای گرین

از سال 2012 تا 2014، کای گرین به عنوان بزرگترین رقیب فیل هیث خودش را معرفی کرد. رقابت این دو بدنساز اگرچه در طول دوره زمانی کوتاهی بود اما می‌توان گفت جزو سخت‌ترین و نزدیک‌ترین رقابت‌ها بود. حالا هم با وجود اینکه نزدیک به یک دهه از پایان دشمنی آنها بر روی صحنه می‌گذرد، این دو ورزشکار همچنان از یکدیگر دوری می‌کنند. به هین دلیل وقتی این رقبای سرسخت سال‌های نه چندان دور، در آرنولد کلاسیک 2023 با یکدیگر روبرو شدند، باز هم همه چیز ناخوشایند بود.
  کای گرین همچون بسیاری از چهره‌های مطرح دنیای بدنسازی در جشنواره ورزشی آرنولد که با قهرمانی سمسون دائودا در بخش آزاد مردان به پایان رسید، حضور داشت. پیش از آغاز رقابت اصلی کای گرین در یک استوری اینستاگرامی از رویارویی با رقیب سابق خود یعنی فیل هیث در پشت صحنه آرنولد کلاسیک خبر داد. در این ویدیو گرین و هیث با یکدیگر دست می‌دهند و نصف و نیمه یکدیگر را در آغوش می‌گیرند. هیث و گرین به زحمت چند کلمه با هم رد و بدل کردند و سپس کای گرین به بهانه‌ای خیلی زود از هیث دور می‌شود. فیل هیث در این ویدیو تلاش می‌کند شرایط بوجود آمده را تشریح کند و می‌گوید:
این به احساسات دیگران مربوط می‌شود نه ما. به نظر می‌رسد او رفت تا کاری انجام دهد.
هیث با گفتن این جملات سعی کرد شرایط گرین را درک کند و به او احترام بگذارد. فیل هیث ویدیویی مشابه را در شبکه اجتماعی خود با عنوان «همیشه یک راز با این مرد وجود دارد»، به اشتراک گذاشت.

ملاقات فیل هیث و کای گرین در آرنولد کلاسیک 2023 / همچنان سرد و گزنده !تقابل هیث و گرین ؛ درست مثل آرنولد و اولیوا

رقبا همیشه سعی می‌کنند از یکدیگر پیشی بگیرند یا آنها را عصبانی کنند. آرنولد شوارتزنگر در حالی اولین عنوان مستر المپیای خود را به دست آورد که از نظر ظاهری به قدری با سرجیو اولیوا مطابقت داشت که تصمیم گیری برای داوران واقعا دشوار شده بود. به همین خاطر شوارتزنگر روی صحنه به اولیوا گفت که هر دو باید از صحنه خارج شوند تا خستگی خود را رفع کنند. با این حال هنگامی که اولیوا صحنه را ترک کرد، شوارتزنگر به فیگور گرفتن خود ادامه داد تا اینگونه اولیوا شکست بخورد. مشابه این اتفاق در سال 2014 رخ داد؛ جایی که کای گرین در طول کنفرانس مطبوعاتی سعی کرد برتری ذهنی نسبت به فیل هیث پیدا کند. وقتی فیل هیث در مورد قولی که به پدر مرحومش داده بود صحبت می‌کرد، گرین حرفش را قطع کرد. بحث داغ شد و باب سیچریلو قبل از اینکه اوضاع از کنترل خارج شود وارد عمل شد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...