یوتیوبری که راه فرار از مشت مایک تایسون را کشف کرد ! 

قدرت مشت مایک تایسون بر کسی پوشیده نیست و او با تکیه بر همین، به یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ تبدیل شده است.
کدخبر (152185) | 16 اسفند 1401 | ساعت 20:00
3 532
یوتیوبری که راه فرار از مشت مایک تایسون را کشف کرد ! 
قدرت مشت مایک تایسون بر کسی پوشیده نیست و او با تکیه بر همین، به یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ تبدیل شده است.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون کسی نیست که بتوان با او سر و کله زد اما یک یوتیوبر توضیح داده که اگر به اشتباه در نزدیکی او قرار گرفتید، چه کار کنید که از شر قدرت مشت مایک تایسون رهایی یابید. تایسون به عنوان یکی از بزرگترین بوکسورهای سنگین وزن تمام دوران در نظر گرفته می‌شود که البته چنین جایگاهی دور از انتظار نیست و تایسون مستحق چنین افتخاری است.

مایک آهنین که بین سال‌های 1985 تا 2005 به طور حرفه‌ای 20 سال در رینگ بوکس حضور داشت، در مقطعی موفق شد 37 مسابقه پیاپی را با پیروزی پشت سربگذارد که البته در 33 رقابت او توانسته بود رقبایش را ناک اوت کند. این در حالی است که در طول این دوران تنها پنج بوکسور توانستند او را در رینگ شکست دهند.

رازهای در امان ماندن از قدرت مشت مایک تایسون

می‌گویند مایک تایسون 56 ساله زود جوش می‌آورد و اگر روی اعصابش باشید، از کوره در می‌روید و به شما حمله می‌کند اما به نظر می‌رسد راهکار جان به در بردن از قدرت مشت مایک تایسون توسط یک یوتیوبر کشف شده است. چند ماه پیش یک کانال یوتیوبی به نام «چگونه زنده بمانیم»، ویدیویی با عنوان «چگونه از ضربه مشت مایک تایسون جان سالم به در ببریم»، منتشر کرد.

در این ویدئو گفته می‌شود اگر نمی‌خواهید آخرین چیزی که در این دنیا می بینید ضربه مشت مایک تایسون باشد، باید از این 5 توصیه پیروی کنید. اولا شما باید چشمان خود را به هر قیمتی باز نگه دارید. غریزه طبیعی انسان هنگام آماده شدن برای ضربه زدن این است که چشمان خود را ببندد اما عدم انجام آن به شما کمک می‌کند که از شمت حریف خود در امان بمانید.

اگر با ضربه مشت حریف مواجه شدید، غرایز طبیعی بدن شما شانس بیشتری برای واکنش به تهدید و اقدام برای به حداقل رساندن آسیب دارد.

یوتیوبری که راه فرار از مشت مایک تایسون را کشف کرد ! 

اقدام کلیدی بعدی حرکت مخالف با جهت ضربه مشت است. بیشتر افراد تمایل دارند مستقیماً به صورت مشت بزنند، اما چرخش در همان جهتی که ضربه مشت می‌خورد، تأثیر ضربه را کاهش می‌دهد. همچنین سفت کردن عضلات گردن و فشار دادن زبان به سقف دهان نیز کمک کننده خواهد بود.

روش مورد علاقه مایک تایسون برای ضربه زدن

روش مورد علاقه تایسون برای حمله، ضربه زدن به بدن بود. دفاع از ناحیه شکم با ساعد و آرنج تا حدودی از اندام‌های حیاتی شما محافظت می‌کند. نکته بعدی به آمادگی بیشتری نیاز دارد. بوکسورها گردن و عضلات ذوزنقه‌ای قوی و بزرگی دارند که در هنگام ضربه زدن به سرشان کمک می‌کند. هرچه سر بیشتر هنگام مشت زدن به اطراف تکان بخورد، احتمال ضربه مغزی یا از دست رفتن موقتی آگاهی و هوشیاری بیشتر می‌شود. عضلات قوی گردن احتمال آن و شدت را کاهش می‌دهد.

در مواجهه با مشت مایک تایسون شاید بهترین توصیه این باشد که فقط از او دوری کنید. مایک تایسون مرد بدخلاقی نیست اما اگر از سوی کسی آزار ببیند، مطمئنا مشت‌های آهنینش را فعال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
زاییدی با این نظریه دادنت.نظر من اینه که تایسون خیلی کنده .والان دیگه مشتهاش آنچنان ضربه محکمی نداره‌.دوم اینکه هالیفیلد مبارزه اش خیلی بهتر بود .وفکر کنم صد بارم با تایسون وکلی مبارزه می‌کرد می‌برد. وسوم اینکه اگر واقعا هیکل درست با وزن بالا وکمی دل جرات در مقابله با تایسون کافی هستش ونیازی به تجزیه وتحلیل الکی این فرد که کاملا مبتدی بود نبود .
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...