اولین واکنش ناکامان آرنولد کلاسیک ؛ آمادگی اندرو جکد و نیک واکر برای مستر المپیا 2023

نیک واکر و اندرو جکد دو ناکام بزرگ آرنولد کلاسیک 2023 به عدم موفقیت در کسب قهرمانی در این رقابت ها واکنش نشان دادند.
کدخبر (152326) | 17 اسفند 1401 | ساعت 16:55
1 145
اولین واکنش ناکامان آرنولد کلاسیک ؛ آمادگی اندرو جکد و نیک واکر برای مستر المپیا 2023
نیک واکر و اندرو جکد دو ناکام بزرگ آرنولد کلاسیک 2023 به عدم موفقیت در کسب قهرمانی در این رقابت ها واکنش نشان دادند.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد کلاسیک 2023 در در کلمبوس اوهایو برگزار شد و سمسون دائودا در بخش آزاد مردان به قهرمانی رسید. در این رقابت برخلاف پیش‌بینی‌ها نیک واکر در جایگاه دوم قرار گرفت و اندرو جکد به عنوان سوم بسنده کرد. این دو بدنساز ناکام پس از مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، در پست‌های اینستاگرامی به هوادارانشان قول دادند که با قدرت بیشتری به صحنه رقابت برگردند. [irp posts="150164" ] در هفته‌های منتهی به آرنولد کلاسیک 2023، بسیاری روی کاغذ نیک واکر را با توجه به کسب مقام سوم در رقابت مستر المپیا 2022، شانص اصلی قهرمانی می‌دانستند. واکر که در میان شرکت‌کنندگان این دوره بالاترین جایکاه مستر المپیا را در اختیار داشت، روی صحنه برای رسیدن به قهرمانی عطش زیادی از خود نشان می‌داد. او در این رقابت بیگ رامی را به عنوان جدی‌ترین رقیب خود در نظر داشت که پس از افزایش جایزه به 300 هزار دلار حضور غافلگیر‌کننده‌ای در آرنولد کلاسیک 2023 داشت.

نمایش هیجان انگیز آرنولد کلاسیک 2023

آرنولد کلاسیک امسال یک نمایش هیجان انگیز بود که در نهایت از میان هفت شرکت کننده اصلی، این سمسون دائودا بود که در نبردی پرفشار با نیک واکر و اندرو جکد به قهرمانی رسید. دائودا علاوه بر این قهرمانی و رسیدن به جایزه ارزشمند آن، بلیت مستقیم حضور در مستر المپیا 2023 را هم کسب کرد. از سوی دیگر، اندرو جکد پس از یک دوره تمرینی فشرده شش هفته‌ای با کریس لوئیس و کریس استو، تغییرات شدیدی را در بدن خود ایجاد کرد و آن را روی صحنه آرنولد کلاسیک به نمایش گذاشت. با توجه به اینکه جکد تنها یک سال پیش کارت حرفه‌ای خود را در آرنولد کلاسیک آماتور به دست آورد، طرفداران از عملکرد اخیر در این رقابت کاملا غافلگیر شده‌اند. او همچنین جایزه بهترین فیگور اد کورنی را به خانه برد. حالا نیک واکر و اندرو جکد یک روز پس از پایان آرنولد کلاسیک 2023، طرفدارانشان را در جریان آخرین اتفاقاتی که پس از این رویداد بر آنها گذشته، گذاشته‌اند.

نیک واکر: بهتر از قبل برمی‌گردم

واکر در پست اخیر خود در اینستاگرام به عملکردش در آرنولد کلاسیک پرداخت و قول داد که بهتر از قبل برگردد.
ما بهتر از مستر المپیا وارد این مسابقات شدیم. در همه زمینه‌هایی که می‌خواستیم پیشرفت کنیم، این کار را انجام دادیم. من واقعا از پکیجی که به این مسابقات آوردیم، راضی هستیم. شاید برای قهرمانی کافی نبود اما همه می‌دانند که من چگونه تلاش می‌کنم و مطمئن باشید بهتر از قبل برمی‌گردم.
واکر پس از گذراندن یکی از سخت‌ترین مراحل آماده سازی‌های دوران حرفه‌ای ورزش خود، نتوانست به قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 برسد اما توانست جایزه عضلانی‌ترین فیزیک این رقابت را تصاحب کند. با توجه به اینکه مسابقه مستر المپیا 2023 در ماه نوامبر آغاز می‌شود، واکر برای ساختن پکیجی بهتر نسبت به آنچه با خود به اوهایو آورده بود، زمان قابل توجهی دارد. از آنجایی که واکر و سمسون دائودا در آرنولد کلاسیک 2023 رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند، یقینا طرفداران هیجان زیادی برای دیدن اجرای آن‌ها در آینده دارند.

تشکر اندرو جکد از کریس استو و کریس لوئیس

اندرو جکد در یک پست اینستاگرامی به مقام سومی خود واکنش نشان داد و از مربیان جدیدش کریس استو و کریس لوئیس تشکر کرد.
آرنولد کلاسیک 2023 به طور تمام و کمال انجام شد و از برنامه کاری خارج شد. در پیش داوری شگفت ‌انگیز و فشرده بود و در فینال‌ها کمی سست شد. شایسته جایگاه سوم بودم. از پکیجی که روی صحنه ارائه کردم واقعا راضی هستم و به طور جدی معتقدم که حتی 4 هفته آماده‌سازی اختصاصی مفید، می‌تواند تغییری اساسی ایجاد کند. هیچ چیز غیر ممکن نیست! می‌دانم دل خیلی‌ها را به دست آوردم که به من کمک خواهد کرد تا در هر رقابتی بهتر از قبل باشم. اکنون پس از 366 روز تمرین طاقت فرسا از آرنولد کلاسیک آماتور 2022 تا آرنولد کلاسیک 2023، استراحت کوتاهی خواهم کرد و سرحال‌تر، قوی‌تر و بهتر به رقابت برمی‌گردم.
علیرغم نمایش چشم‌گیری که اندرو جکد در آرنولد کلاسیک 2023 داشت، او باید برای به دست آوردن جواز حضور در مستر المپیا 2022 تلاش کند. برخلاف نمایش او در این رقابت، جکد برای حضور در مستر المپیا و شروع کارش در این مسابقات با چند مانع روبرو است. از سوی دیگر نیک واکر تصمیم دارد از حد فاصل میان دو رقابت نهایت استفاده را ببرد و در تمرینات خارج از فصل، برای مستر المپیا خودش را آماده کند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آقا این همه نیک واکر رو گنده نکنین خدایی مستر المپیا سومی هم زیادی بود براش
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...