تیم ملی زنان فرانسه ، مقصد بعدی هروه رنار

هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به عنوان نامزد اصلی هدایت تیم ملی زنان فرانسه مطرح است و احتمال حضور او در این کشور بالاست.
کدخبر (152303) | 16 اسفند 1401 | ساعت 21:34
0 68
تیم ملی زنان فرانسه ، مقصد بعدی هروه رنار
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به عنوان نامزد اصلی هدایت تیم ملی زنان فرانسه مطرح است و احتمال حضور او در این کشور بالاست.

به گزارش سرخ نیوز، باتوجه به استعفای نوئل لوگرت، ریس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه، از سمت خود، سرمربی تیم ملی زنان این کشور حامی اصلی خود را از دست داده است. ازسوی دیگر، چند بازیکن ملی‌پوش زن فرانسه به صراحت از مخالفت خود با ادامه کار کورین دیاکره به عنوان سرمربی تیم خبر دادند و اخراج او قطعی به‌نظر می‌رسد. رادیو مونت‌کارلو می‌گوید در روزهای اخیر فدراسیون فوتبال فرانسه چهار نامزد را برای هدایت تیم ملی زنان این کشور بررسی کرده و درنهایت هروه رنار را به‌عنوان نامزد اصلی خود انتخاب کرده است. این در حالی است که رنار در حال حاضر هدایت تیم ملی مردان عربستان سعودی را در اختیار دارد. با اینکه قرارداد رنار با عربستان تا سال 2027 معتبر است، اما براساس گزارش‌ها در قرارداد او بند فسخی وجود دارد که اجازه می‌دهد رنار تحت شرایط خاصی عربستان را ترک کند. هروه رنار کارنامه قابل توجهی دارد. او دو بار با زامبیا و ساحل عاج قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده است. پیروزی اخیر او در جام جهانی قطر با تیم ملی عربستان بر آرژانتین باعث شده بار دیگر نگاه‌ها در فرانسه به او جلب شود. در فرانسه به‌نظر می‌رسد ظرف چند روز آینده شاهد نشستن ژرار پرشو روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال این کشور خواهیم بود. گزارش‌ها در فرانسه او را از بزرگترین حامیان حضور هروه رنار در فرانسه معرفی کرده و معتقدند با حضور او در فدراسیون احتمال نشستن هروه رنار روی نیمکت تیم ملی زنان فرانسه بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...