جو بایدن مانع سفر نواک جوکوویچ به آمریکا شد!

باتوجه به سیاست‌های واکسیناسیون کرونا برای سفرهای خارجی، نواک جوکوویچ از سفر به آمریکا برای شرکت در مسابقات ایندین ولز منع شد.
کدخبر (152549) | 17 اسفند 1401 | ساعت 19:25
0 70
جو بایدن مانع سفر نواک جوکوویچ به آمریکا شد!
باتوجه به سیاست‌های واکسیناسیون کرونا برای سفرهای خارجی، نواک جوکوویچ از سفر به آمریکا برای شرکت در مسابقات ایندین ولز منع شد.

به گزارش سرخ نیوز، سیاست قدیمی واکسن در کشور آمریکا باعث خروج نواک جوکوویچ از ایندین ولز شد و حالا گفته می‌شود این سیاست 80 میلیارد دلار برای دولت ایالات متحده هزینه داشته است. پس از رد درخواست نواک جوکوویچ، نفر شماره یک تنیس جهان، برای دریافت مجوز ویژه جهت ورود به آمریکا و حضور در مسابقات 1000 امتیازی مسترز ایندین ولز، به‌نظر می‌رسد سیاستمداران آمریکایی در نظر دارند در قوانین مربوط به کرونا بازنگری داشته باشند و این مسأله را به اطلاع جو بایدن، رئیس جمهور ایالت متحده هم رسانده‌اند. با این حال، عدم موافقت دولت آمریکا با اعطای معافیت ویژه، باعث شد تا نواک جوکوویچ، یکی از معتبرترین رویدادهای تقویم تنیس سال را از دست بدهد. مطابق قوانین سفر به آمریکا، مسافران خارجی باید حداقل تا 10 آوریل مدرک معتبر واکسیناسیون داشته باشند. به همین علت، آخرین تلاش جوکوویچ برای ورود زودهنگام به این کشور با شکست مواجه شد.

آسیب میلیاردی غیبت نواک جوکوویچ در مسابقات تنیس ایندین ولز

غیبت نواک جوکوویچ ضربه مهمی به مسابقات ایندین ولز و برگزارکنندگان این رویداد در کالیفرنیا است و واکنش شدید طرفداران تنیس را در پی داشته است؛ زیرا آمریکا همچنان به سیاست سخت‌گیرانه خود در مورد سفر به این کشور در دوران کرونا ادامه می‌دهد. جو بایدن مانع سفر نواک جوکوویچ به آمریکا شد! جف فریمن، مدیر عامل انجمن مسافرتی آمریکا کشورش را متوجه یک اشتباه غیرالزامی کرده و معتقد است سیاست‌های منسوخ جو بایدن در مورد کرونا باعث شده تا میلیاردها دلار به این کشور ضرر وارد شود. نواک جوکوویچ صرفاً یکی از میلیون‌ها مسافری است که به‌دلیل یک سیاست قدیمی و منسوخ از سفر به آمریکا منع شده‌اند. اکنون زمان آن است که آمریکا به همتایان خود در اروپا، استرالیا و کشورهای دیگر بپیوندد و الزامات واکسن بیماری کرونا را برای مسافران خارجی حذف کند.

حمایت انجمن تنیس آمریکا از نواک جوکوویچ

چند روز پیش انجمن تنیس آمریکا از جوکوویچ حمایت و ادعا کرد که امیدوار است او را در مسابقه ایندیان ولز در کالیفرنیا ببیند. در توییتی که این انجمن روز جمعه منتشر کرده، آمده:
نواک جوکوویچ یکی از بزرگ‌ترین قهرمانانی است که ورزش ما تا به حال دیده است. ما امیدواریم که درخواست نواک برای ورود به کشور مورد پذیرش قرار بگیرد و هواداران بتوانند دوباره او را در ایندیان ولز و میامی ببینند.
جوکوویچ سال گذشته نیز مسابقات آزاد آمریکا را از دست داد اما قرار است برای مسابقات گرند اسلم ویمبلدون به لندن باز گردد؛ چراکه محدودیت‌های سفر به بریتانیا از اوایل آوریل سال قبل کاهش یافت. این تنیسور 35 ساله که بیست و دومین عنوان گرند اسلم خود را در مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه به‌دست آورد، مجدداً تأکید کرده است که ترجیح می‌دهد به‌جای زدن واکسن، از حضور در مسابقات بزرگ انصراف دهد. بیشتر از دردسرهای نواک جوکوویچ برای بازی تنیس ایندین ولز بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...