شباهت توصیف ناپذیر پدر و پسر ؛ جوزف بائنا یا آرنولد جوان ؟

جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر، جا پای پدر خود گذاشته و نشان داده که به بدنسازی علاقمند است.
کدخبر (152247) | 17 اسفند 1401 | ساعت 09:31
0 1134
شباهت توصیف ناپذیر پدر و پسر ؛ جوزف بائنا یا آرنولد جوان ؟
جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر، جا پای پدر خود گذاشته و نشان داده که به بدنسازی علاقمند است.

به گزارش سرخ نیوز، جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر، یکی از بزرگترین اسطوره های بدنسازی دنیاست. او در بسیاری از موارد به پدر خود شبیه است و یکی از مهم ترین اشتراکات آن ها، علاقه هر دو به داشتن فیزیکی فوق العاده است. مشخص است که ژنتیک ترمیناتور به فرزندش نیز منتقل شده و او بسیار به پدر خودش شبیه است. بائنا به طور حرفه ای بدنسازی را دنبال نمی‌کند و در عرصه سینما فعالیت می‌کند. با این حال، فرزند 25 ساله آرنولد شوارتزنگر قهرمان هفت دوره مستر المپیا، فیزیک خارق العاده ای برای خود ساخته است. این بازیگر جوان به دنبال فیزیک یک ابرقهرمان است و معمولا از پیشرفت های خود در این زمینه، در اینستاگرام خود پست می‌گذارد. فرزند قهرمان سابق مستر یونیورس اخیرا دو تصویر از خودش را در اینستاگرام منتشر کرده است. او در این تصاویر، بدن خود را به طرفداران خود نشان داد. بدن او در این تصاویر تکه تکه به نظر می‌رسد و این موضوع تحسین بسیاری از هوادارانش را به همراه داشت. با این حال این تصاویر باعث شد تا تعدادی از طرفداران او، موضوعی مهم را به او یادآوری کنند. شباهت توصیف ناپذیر پدر و پسر ؛ جوزف بائنا یا آرنولد جوان ؟

نظرات طرفداران آرنولد جوان

تعدادی از هواداران او را تشویق کردند و نوشتند:
— تو واقعا پسر آرنولد شوارتزنگر هستی. — به نظر شما، این آرنولد شوارتزنگر در جوانی هایش نیست؟! — بسیار تو را تحسین می‌کنم.
با این وجود تعدادی از هواداران نیز از جوزف درخواست کردند تا از موادی چون استروئید استفاده نکند:
— هیچوقت از استروئید استفاده نکن. بدون استفاده از مواد تمرین کن و به خودت افتخار کن. — لطفا از موادی مثل استروئید استفاده نکن.
با این تعدادی از کاربران نیز بر این عقیده بودند که اگر او به صورت کنترل شده از مواد استفاده کند مشکلی نخواهد داشت:
— اتفاقا از استروئید استفاده کن، این ژنتیک در تو نهادینه شده، برو و در مسابقات شرکت کن و قهرمان شو!!! — فقط به هیچ عنوان از آن ها بیشتر از حد نیاز استفاده نکن.

یکی از دانستنی های جذاب در مورد جوزف بائنا

جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر می‌باشد اما با این وجود فامیل او با پدرش متفاوت است. آیا تا به حال به علت این موضوع فکر کرده اید؟ در سال 2011 اخباری در مورد طلاق ماریا شراویر از آرنولد شوارتزنگر همسرش منتشر شد. علت این موضوع این بود که شرایور پس از ازدواج با ترمیاتور متوجه شد که ترمیناتور در خارج  از این خانواده، فرزند دیگری هم دارد. شباهت توصیف ناپذیر پدر و پسر ؛ جوزف بائنا یا آرنولد جوان ؟ جوزف بائنا فرزند دیگر شوارتزنگر بود که در خارج از خانواده در تاریخ 10 مهر سال 1376 متولد شده است. خود شوارتزنگر زمانی این موضوع را متوجه شد که بائنا 7 یا 8 ساله بود. میلدرد بائنا قسمت نهایی این پازل را تکمیل می‌کند. میلدرد بائنا از سال 1991 خدمتکار آن ها بود و شوارتزنگر در اواسط دهه 1990 با او رابطه داشت. حاصل این رابطه، جوزف بائنا بود. میلدرد هیچوقت برای بزرگ کردن جوزف بائنا از شوارتزنگر پولی درخواست نکرد. با این حال، شوارتزنگر همواره او و فرزندش را از لحاظ مالی تامین کرد. در سال 2011 این اخبار پخش شد و جوزف بائنا بالاخره با پدر اصلی خود آشنا شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...