اقدام عجیب بارسلونا ؛ فروش فاتی با قیمت باور نکردنی!

بارسلونا از شرایط آنسو فاتی راضی نیست و قصد دارد قیمت مدنظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
کدخبر (152772) | 18 اسفند 1401 | ساعت 14:22
0 66
اقدام عجیب بارسلونا ؛ فروش فاتی با قیمت باور نکردنی!
بارسلونا از شرایط آنسو فاتی راضی نیست و قصد دارد قیمت مدنظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش سرخ نیوز، آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا، در سال‌های گذشته به‌عنوان یکی از پدیده‌های این باشگاه کاتالان مطرح بود و امید می‌رفت او بتواند در سال‌های آینده به یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا تبدیل شود. اما چند مصدومیت بدموقع باعث شد مسیر حرکت فاتی در سراشیبی قرار بگیرد. به‌خصوص در فصل جاری، او به هیچ وجه نتوانسته انتظارها را برآورده کند و حتی ازطرف هواداران بارسا با انتقاداتی گسترده و گاه تند مواجه بوده است. اقدام عجیب بارسلونا ؛ فروش فاتی با قیمت باور نکردنی! روزنامه اسپانیایی اسپرت، چاپ کاتالونیا، در گزارشی مدعی شد شرایط دور از انتظار، این مهاجم اسپانیایی مدیران باشگاه بارسلونا را هم تا حد زیادی از او ناامید کرده و باعث شده باشگاه تصمیم بگیرد تابستان آینده درصورت دریافت درخواست برای انتقال فاتی، مبلغ مدنظرش را به مراتب پایین‌تر از آن چه پیش‌تر درنظر گرفته شده بود، اعلام کند. بارسلونا درحال حاضر با بحران مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و امیدوار است امسال تابستان با خلوت کردن تیم، بخشی از کمبودهای مالی خود را با فروش بازیکنان مازاد جبران کند. به همین خاطر، از همین حالا مذاکرات مدیریت با کادر فنی آغاز شده تا فهرست بازیکنانی که ژاوی و دستیارانش چندان تمایلی به استفاده از آن‌ها در فصل آینده ندارند، مشخص شود. اسپورت می‌گوید نام آنسو فاتی در این فهرست مازاد به چشم می‌خورد. در گذشته مدیریت بارسا اعلام کرده بود مهاجم 20 ساله خود را به هیچ عنوان با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو نخواهد فروخت ولی شرایط فعلی او باعث شده این تصمیم مدیران تغییر کند. اسپورت مدعی است بارسا در تابستان آینده درصورت دریافت پیشنهادی کمتر از 100 میلیون یورو هم با فروش فاتی موافقت خواهد کرد. گفته می‌شود فاتی حتی با وجود افت عملکردش در فصل جاری مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد. از باشگاه‌های لیورپول، منچستریونایتد و تاتنهام به‌عنوان مهم‌ترین مقاصد احتمالی او نام برده شده است. اقدام عجیب بارسلونا ؛ فروش فاتی با قیمت باور نکردنی!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...