آلگری فاش کرد ؛ چرا پوگبا دیشب از تیم اخراج شد؟

یوونتوس در شب گذشته موفق شد بدون حضور پل پوگبا تیم فرایبورگ را در چارچوب لیگ اروپا با نتیجه 1-0 از پیش رو بردارد.
کدخبر (153002) | 19 اسفند 1401 | ساعت 06:41
0 51
آلگری فاش کرد ؛ چرا پوگبا دیشب از تیم اخراج شد؟
یوونتوس در شب گذشته موفق شد بدون حضور پل پوگبا تیم فرایبورگ را در چارچوب لیگ اروپا با نتیجه 1-0 از پیش رو بردارد.

به گزارش سرخ نیوز، در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا یوونتوس و فرایبورگ به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر یوونتوس همراه بود. آنخل دی ماریا گل نجات بخش یوونتوس در این بازی را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند تا این تیم پیروز این دیدار باشد. ببینید: خلاصه بازی یوونتوس ۱ فرایبورگ ۰ بانوی پیر در این رقابت خوش‌شانس بود چرا که در دقیقه ۶۲، گل فرایبورگ توسط VAR مردود اعلام شد تا یوونتوس برنده این رقابت باشد. پیش از این دیدار پل پوگبا از فهرست نفرات یووه خط خورد و به او گفته شد بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل فرایبورگ را از خانه تماشا کند. ماسیمیلیانو آلگری توضیح داد که چرا ستاره خط میانی را از تیم خود حذف کرده است. آلگری به اسکای اسپورت گفت:

دلیل خط خوردن او ساده است. او دیشب برای جلسه فنی تیم دیر آمد و تاخیر داشت. به احترام گروه درست بود که او را به خانه بفرستیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که نام او را از این دیدار خط بزنیم.
پل پوگبا به دلیل عمل جراحی روی زانویش که به دلیل آسیب دیدگی مینیسک انجام داده بود، مجبور شد ماه ها از فوتبال دور باشد. او آخرین بازی خود را قبل از مصدومیت در ماه آوریل ۲۰۲۲ انجام داد و مجبور شد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که تیم ملی فرانسه به فینال راه یافت به دلیل مصدومیت حضور نداشته باشد. انتظار می‌رود که پوگبا روز جمعه به تمرینات تیم بازگردد. یوونتوس تورین که در ماه ژانویه ۱۵ امتیاز خود را از سوی دادگاه ورزشی ایتالیا به دلیل تقلب در حسابداری از دست داد، یکشنبه در لیگ با سامپدوریا دیدار خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...