تلاش برادران سیتسیپاس به بار نشست ؛ زیباترین بازیکن زن فوتبال پاسخ مثبت داد!

آلیشا لمان در حالی به پیشنهاد تنیس مشترک استفانوس سیتسیپاس پاسخ مثبت داده که اخیرا برادرش پتروس از وی خواسته بود تا تنیس دونفره برگزار کنند.
کدخبر (152526) | 18 اسفند 1401 | ساعت 21:05
0 78
تلاش برادران سیتسیپاس به بار نشست ؛ زیباترین بازیکن زن فوتبال پاسخ مثبت داد!
آلیشا لمان در حالی به پیشنهاد تنیس مشترک استفانوس سیتسیپاس پاسخ مثبت داده که اخیرا برادرش پتروس از وی خواسته بود تا تنیس دونفره برگزار کنند.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه در مسابقات آزاد استرالیا 2023، استفانوس سیتسیپاس نتوانست قهرمانی مسابقات را بدست آورد اما با سماجت و کنجکاوی خود توانست توجه طرفداران دنیای سلبریتی‌ها را به خود جلب و نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد. این تنیسور یونانی در خلال برگزاری اولین گرند اسلم فصل، توانست توجه مارگو رابی، ستاره استرالیایی هالیوود را به خود جلب کند. او با تحسین از این بازیگر سرشناس از وی خواست تا یکی از بازی‌های او را از نزدیک تماشا کند. سیتسیپاس گفت که او بازیگر مورد علاقه‌اش بوده و تمایل دارد بازی او را از نزدیک مشاهده کند.

هدیه ویژه استفانوس سیتسیپاس برای آلیشا لمان

با این حال مارگو رابی نه تنها هرگز حاضر به این کار نشد بلکه حتی به درخواست تنیسور یونانی نیز پاسخ هم نداد. اما در عوض آلیشا لمان، مهاجم سوئیسی تیم استون ویلا هدیه بسیار ویژه‌ای از سوی استفانوس سیتسیپاس دریافت کرده و به آن واکنش مثبت نشان داده است. این هدیه راکتی است که سیتسیپاس روی دسته‌اش امضا کرده است. آلیشا ابتدا می‌خواست با انتشار ویدیویی از این تنیسور تشکر کند اما به جای آن در اینستاگرام خود نوشت:
من آماده بازی هستم!
آیا این می‌تواند فرصتی باشد که آنها با یکدیگر بیشتر آشنا شوند و زوج جدید معروفی به دنیا معرفی کنند؟

آلیشا لمان و انتخاب سخت بین استفانوس سیتسیپاس و پتروس سیتسیپاس

این تنیسور یونانی با استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر کرد، اعلام کرد که به دلیل مصدومیت شانه‌اش که از بعد از مسابقات اوپن استرالیا عذابش می‌داده، از حضور در مسابقات مکزیک انصراف داده است. سیتسیپاس می‌گوید هنوز به طور کامل درمان نشده و به مدت زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارد.
به دلیل مصدومیت شانه نمی‌توانم در مسابقات تنیس مکزیک حضور داشته باشم. آنجا یکی از مسابقات محبوب من است و رقابت مورد علاقه من در جهان است و من همیشه از این فرصت برای شرکت در این تورنمنت معتبر استفاده کرده‌ام. من از حمایتی که از طرفداران تنیس در مکزیک در دو سال گذشته دریافت کردم، بسیار سپاسگزارم. حمایت بی دریغ شما منبع عظیمی از الهام و انگیزه برای من بوده و من واقعاً از همه تشویق‌ها و محبت‌هایی که به من کردید سپاسگزارم. در حالی که این شکست ناامید کننده است، من ترجیح می دهم بر روی نکات مثبت تمرکز کنم. از این زمان برای استراحت، ریکاوری و بازگشت قوی تر از همیشه استفاده خواهم کرد. من برای رسیدن به اهدافم به کار سخت و مبارزه ادامه خواهم داد و مطمئن هستم که در آینده فرصت‌های بیشتری برای رقابت در مکزیک خواهم داشت.
تلاش برادران سیتسیپاس به بار نشست ؛ زیباترین فوتبالیست زن جهان پاسخ مثبت داد!آلیشا لمان در حالی به پیشنهاد تنیس مشترک استفانوس سیتسیپاس پاسخ مثبت داده که اخیرا برادرش پتروس در واکنش به پست اینستاگرامی زیباترین فوتبالیست زن جهان که او را در حال تمرین تنیس نشان می‌داد، از وی خواسته بود تا تنیس دونفره برگزار کنند. با این حال به نظر می‌رسد لمان به برادر سرشناس‌تر پاسخ مثبت داده و بعید نیست آنها به زودی در زمین تنیس کنار هم دیده شوند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...