خمز : با کسب امتیاز در بازی مقابل مس به تیم های بالای جدول نزدیک می شویم

پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر خلیج فارس گفت: سعی می‌کنیم با کسب نتیجه خوب، فاصله‌مان با مس را زیاد کرده و به تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم.
کدخبر (153151) | 19 اسفند 1401 | ساعت 13:08
0 64
خمز : با کسب امتیاز در بازی مقابل مس به تیم های بالای جدول نزدیک می شویم
پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر خلیج فارس گفت: سعی می‌کنیم با کسب نتیجه خوب، فاصله‌مان با مس را زیاد کرده و به تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم.

به گزارش سرخ نیوز، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی تراکتور مقابل مس رفسنجان، درباره میزان آمادگی تیمش برای بازی فردا، اظهار داشت:
بازیکنان کاملاً آماده بوده و به اهمیت بازی فردا آگاه هستند. مس رفسنجان تیم خوبی است که کم گل می‌خورد و از ضربات کاشته برای رسیدن به گل استفاده می‌کند. بازیکنانم همیشه تلاش کرده و آن چیزی که می‌خواهم را در زمین به نمایش می‌گذارند. سعی می‌کنیم با کسب نتیجه خوب، فاصله‌مان با مس را زیاد کرده و به تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم.
وی راجع به حضور دو آقای گل لیگ برتر در خط حمله تراکتور، بیان کرد:
اسدی و پاکدل و عباس زاده سه مهاجم تیم ما هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد. طبیعی است که نمی‌توانیم از هر سه مهاجم تیم به‌طور همزمان استفاده کنیم. مهاجم، تنها وظیفه گلزنی ندارد، بلکه باید در همکاری با وینگرها و پرس ایفای نقش کند.
خمز ادامه داد:
عباس‌زاده در بازی قبلی نیمه دوم به بازی آمد و خیلی خوب کار کرد. مهم نیست بازیکنانم چند دقیقه بازی می‌کنند؛ بلکه مهم این است که در زمان حضور در زمین، به تیم کمک کرده و نمایش خوبی دارند.
وی در مورد اینکه ریکاردو آلوز در هفته‌های اخیر نتوانسته پاس گل ارسال کند، بیان کرد:
هر بازیکن کاری که من می‌خواهم را انجام می‌دهد. این که یک بازیکن در تمامی بازی‌ها گل زده و یا پاس گل ارسال کند، امکان‌پذیر نیست. مهاجمانی در دنیا هستند که گاه بیش از هفت هشت هفته موفق به گلزنی نمی‌شوند. ریکاردو کارهای مهمی در خط هافبک انجام داده است و به تیم کمک می‌کند. او در بازی‌های بعدی باز هم پاس گل خواهد داد.
خمز با بیان اینکه تراکتور ظرفیت بالایی دارد، تأکید کرد:
تراکتور تیم تهاجمی است که معمولاً در اکثر بازی‌ها موفق به گلزنی می‌شود. ما باید تلاش کنیم تا گل‌های کمتری دریافت کنیم. همچنین ارزیابی از بازیکنان باید به خاطر عملکردشان در مجموع بازی باشد و صرفاً به گل یا پاس گل خلاصه نشود.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فردا بازی تهاجمی انجام خواهید داد؟»، توضیح داد:
ما فقط بازی هجومی انجام می‌دهیم و راه دیگری بلد نیستیم. سبک بازی ما همیشه یکسان است؛ البته گاهی باتوجه به آنالیزمان از حریف، کارهای ویژه‌ای را تمرین می‌کنیم. همواره می‌خواهیم حفظ توپ کرده، توپ را به خوبی به گردش در بیاوریم و موقع از دست دادن توپ، به‌شدت پرس کنیم. تراکتور در مقابل هر تیمی بازی تهاجمی انجام می‌دهد تا هواداران‌مان از بازی‌ها لذت ببرند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این که «سال بعد تیم را برای قهرمانی آماده می‌کنید؟»، گفت:
هنوز فرصت زیادی تا فصل بعد داریم. ابتدا باید میزان سرمایه‌گذاری باشگاه، وضعیت نیمکت و بازیکنان خروجی و ورودی مشخص شوند و سپس هدف‌گذاری کنیم. هنوز زمان زیادی مانده و تمرکزم روی بازی‌های پیش روست.
خمز درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، بیان کرد:
بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام (ره) کارمان را از نظر ورزشی سخت می‌کند، چراکه کیفیت چمن به نفع‌مان نیست. کاش هم چمن خوب بود و هم می‌توانستیم از مزیت حضور هواداران بهره ببریم. من از نظر ورزشی اعلام کرده‌ام که بازی در استادیوم اختصاصی باشگاه بهتر است.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر اینکه «آیا به تراکتور ایده‌آل رسیده‌اید؟»، گفت:
مربیان هیچ وقت راضی نیستند و همیشه از بازیکنان می‌خواهند بیشتر تلاش کنند. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و طی دو ماه اخیر به‌خوبی تغییر کرده است و جا دارد از بازیکنان به‌خاطر تلاش‌شان تشکر کنم. اکنون هم من از بازی تیم رضایت دارم و هم هواداران، با این حال معتقدم هنوز جا برای پیشرفت و بهتر شدن وجود دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...