ریشه هایی از دواین جانسون در کانر مک گرگور ؛ بد نام با اعتماد به نفس راک!

دواین جانسون ملقب به راک اعتماد به نفس و کاریزمای خود را در کانر مک گرگور می‌بیند.
کدخبر (152933) | 19 اسفند 1401 | ساعت 10:22
0 211
ریشه هایی از دواین جانسون در کانر مک گرگور ؛ بد نام با اعتماد به نفس راک!
دواین جانسون ملقب به راک اعتماد به نفس و کاریزمای خود را در کانر مک گرگور می‌بیند.

به گزارش سرخ نیوز، یک ورزشکار با استعداد می‌تواند ورزشکاران با استعداد دیگر را تشخیص دهد. یک ورزشکار موفق می‌تواند به دلیل تجربه خود، یک ورزشکار موفق دیگر را شناسایی کند. دواین جانسون در مصاحبه ای قدیمی در مورد کانر مک گرگور صحبت کرده است. یکی از موضوعاتی که جانسون در مورد آن صحبت کرده این است که مک گرگور چطور اعتماد به نفس بالای خود را در داخل و خارج از رینگ مبارزه به رخ می‌کشد. راک توانایی های او را دید و همچنین باور دارد که شخصیت این فوق ستاره UFC کمی شبیه به اوست. دواین جانسون همچنین پیش بینی دقیقی را از مبارزه مک گرگور با جوزه آلدو در UFC 189 انجام داد. مک گرگور در مبارزه فقط به 13 ثانیه زمان نیاز داشت تا آلدو را ناک اوت کند.

دواین جانسون روحیه فوق العاده مک گرگور را تحسین می کند

دواین جانسون مالک شرکت XFL است و هم اکنون در بازیگری مشغول است و از دنیای کشتی کج کناره گیری کرده است. با این حال در زمان حضور او در WWE، به عقیده هواداران او یکی از شکست ناپذیرترین کشتی گیرهای WWE بود. او در صحنه های مختلف از خود اعتماد به نفس بالایی نشان می‌داد و می‌توانست اوضاع را به خوبی کنترل کند. این موضوع باعث شده بود تا طرفداران بتوانند به راحتی به او اعتماد کنند. راک در مصاحبه ای قدیمی عنوان کرد که می‌تواند مقداری از شخصیت و اعتماد به نفس خود را در کانر مک گرگور ببیند. مک گرگور خود را به یکی از بزرگ ترین نام های UFC تبدیل کرد و اعتماد به نفس او در مصاحبه ها و صحبت های مختلف فوق العاده بالا بود. راک اظهار کرد:
من عاشق او (کانر مک گرگور) هستم. او به خوبی اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد، دقیقا همانطور که من آن را در WWE به طرفداران نشان می‌دادم. من صریح و واضح و محکم صحبت می‌کردم و حرفی نبود که در WWE نزده باشم.
ریشه هایی از دواین جانسون در کانر مک گرگور ؛ مک گرگور با اعتماد به نفس راک! راک اضافه کرد که اعتماد به نفس مک گرگور به اندازه ای بالاست که او حتی بدون فکر کردن به نتیجه مبارزه، برای بسیاری از رقبای خود ادعا می‌کند. البته، این موضوع برای راک در WWE صادق نبود. او گفت:
ما در WWE، برنده و بازنده نهایی را می‌دانستیم و من تمام تلاشم را می‌کردم که این کشتی ها را هیجان انگیز کنم. کانر نیز تا حدی همین کار را می‌کند و آتش را شعله ور تر می‌کند، اما از نتیجه مبارزه آگاه نیست!

پیش بینی دقیق دواین جانسون در مورد قهرمانی مک گرگور

دواین جانسون کمی از تسلیم ناپذیری و اعتماد به نفس و کاریزمای خود را در مک گرگور دیده بود. این موضوع باعث شد تا او قهرمان مبارزه مک گرگور و آلدو را به درستی پیش بینی کند. او باور داشت که اعتماد به نفس مک گرگور کمک بزرگی به او در این مبارزه خواهد کرد. راک کاملا درست حدس زد. همانطور که جانسون پیش بینی کرد، کانر مک گرگور طی 13 ثانیه آلدو را ناک اوت کرد و قهرمانی دسته پر وزن را از آن خود کرد. راک به درستی پیش بینی کرده بود که مک گرگور می‌تواند با اعتماد به نفس خود به ذهن حریفان خود نفوذ کند. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...