ترابی - احمدزاده ؛ جنگ برترین پاسورهای لیگ در آزادی

در ال کلاسیکو وطنی، تقابل برترین پاسورهای برتر لیگ جذاب و دیدنی خواهد بود.
کدخبر (153483) | 20 اسفند 1401 | ساعت 10:07
0 39
ترابی - احمدزاده ؛ جنگ برترین پاسورهای لیگ در آزادی
در ال کلاسیکو وطنی، تقابل برترین پاسورهای برتر لیگ جذاب و دیدنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که در این فصل رقابت تنگاتنگی را با هم بر سر قهرمانی دارند، امروز در یک تقابل حساس باید مقابل هم قرار بگیرند. برتری شاگردان مورایس می تواند اختلاف آن ها را با پرسپولیس به عدد ۴ برساند و در صورتی که سرخپوشان بتوانند از این دیدار خانگی با دست پر خارج شوند، جای حریف را در صدر جدول خواهند گرفت.

اما این بازی فقط برای مربیان دو تیم حیثیتی نیست و برای برخی نفرات آن ها تقابلی مهم به شمار می رود که از جمله به مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده می توان اشاره داشت. این دو بازیکن در فصل جاری رقابت شدیدی را بر سر کسب عنوان آقای پاس گلی با ریکاردو آلوز دارند. گرچه رقیب برزیلی آن‌ها توانسته حاشیه امنیت خوبی را برای خود ایجاد کند و با ثبت ۱۲ پاس گل تا حدود زیادی برای سایر رقبا دست‌نیافتنی شود اما ترابی و احمدزاده امیدوارند بتوانند در ۸ هفته باقی مانده تا پایان فصل، این اختلاف فاصله را که بسیار زیاد است با ارسال پاس گل کاهش دهند.

ترابی - احمدزاده ؛ جنگ برترین پاسورهای لیگ در آزادی

ناگفته نماند که در جدول پاسورها در حال حاضر مهدی ترابی با ۶ پاس در رتبه دوم است و فرشاد احمدزاده را با ۵ پاس گل در تعقیب خود می بیند. بی شک مربیان دو تیم برای بازی پیش رو حساب ویژه‌ای روی این دو هافبک خلاق خود باز کرده‌اند.

احمدزاده در آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان تیم در جام حذفی توانست که دروازه بیرانوند را باز کند. ترابی هم گرچه گل یا پاس گلی در این بازی از خود برجای نگذاشت اما در گل دوم تاثیر مثبتی داشت و با ارسال یک سانتر خطرناک روی دروازه سپاهان، باعث اشتباه بازیکنان این تیم شد تا مرتضی پورعلی گنجی روی ریباند برای آل کثیر فرصت گلزنی فراهم کند.

ترابی در هفته های اخیر مرد همه کاره بردهای پرسپولیس بوده و دو گل و یک پاس گل را از خود برجای گذاشته است. این بازیکن مقابل نفت مسجد سلیمان یکی از سه گل تیمش را زد و در جریان برتری برابر ۳-۲ در تبریز یک بار دروازه تراکتور را گشود و پاس گل اول بازی را هم برای عمری فراهم ساخت. ترابی با این پاس گل توانست از احمدزاده عبور کند. وینگر ریز نقش سپاهان در هفته گذشته یک گل به ثمر رساند تا در برد ۳-۱ تیمش مقابل هوادار سهیم باشد.

ناگفته نماند فرشاد احمدزاده علاوه بر ۵ پاس گلی که در این فصل ارسال کرده، ۳ گل نیز برای زرد پوشان به ثمر رسانده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...