گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / گام بلند به سوی قهرمانی!

بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب دیداری از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زردپوش اصفهانی به پایان رسید.
کدخبر (153587) | 20 اسفند 1401 | ساعت 12:59
0 210
گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / گام بلند به سوی قهرمانی!
بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب دیداری از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زردپوش اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس ایران در حالی به عنوان میزبان مقابل سپاهان قرار گرفت که با پیروزی در این دیدار می توانست صدر جدول لیگ برتر خلیج فارس را پس بگیرد. در نهایت اما 3 امتیاز حساس این بازی به شاگردان ژوزه مورایس رسید.

بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

بازی پرسپوایس مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس و سپاهان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و سپاهان طبق برنامه اعلام شده شنبه 20 اسفند ۱۴۰۱ از ساعت 16:45 بود.

ورزشگاه بازی سپاهان مقابل پرسپولیس

بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس و سپاهان

داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد فرهادپور؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

پرسپولیس

تیم پرسپولیس در حال حاضر با 45 امتیاز از 22 بازی و یک امتیاز کمتر از سپاهان صدرنشین در جایگاه دوم جدول لیگ قرار دارد. با این حساب کسب ۳ امتیاز این دیدار برای تیم یحیی گل محمدی بسیار مهم است؛ دیدار با سپاهان به نوعی جنگ صدرنشینی به حساب می آید و سرخ ها در صورت پیروزی می توانند جایگاه شان را در جدول پس بگیرند.

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی(۳۰- علی نعمتی)، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۱+۹۰- وحدت هنانوف)، امید عالیشاه(۴۶- عیسی آل کثیر)، مهدی ترابی(۸۲- گئورگی گولسیانی)، محمد عمری(۸۲- سیامک نعمتی) و لئاندرو پریرا

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهانسپاهان

تیم سپاهان در حال حاضر با 46 امتیاز از 22 بازی در جایگاه نخست جدول لیگ قرار دارد. آنها در صورت برد مقابل پرسپولیس می توانند فاصله شان را با سرخپوشان بهبود ببخشند اما تساوی هم نتیجه بدی برای سپاهان نخواهد بود.

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛

سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان(۶۳- اولیویرا فررا)، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سید محمد کریمی، فرشاد احمد زاده(۶۳- آریا یوسفی)، امید نورافکن و شهریار مغانلو

شماتیک ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیسخط زمان بازی پرسپولیس و سپاهان

دقیقه ۱۳: شوت خطرناک مهدی ترابی را پیام نیازمند به خوبی جمع کرد. دقیقه ۲۲: سپاهان توانست دروازه قرمزها را باز کند اما کمک داور اعلام افساید کرد. ورزشگاه در برای یک لحظه در سکوت فرو رفت و بعد از مردود شدن دوباره هیاهو در استادیوم حاکم شد و سپاهانی‌ها اعتراض داشتند. دقیقه ۲۶: فرصت خوب برای سپاهان که مدافعان پرسپولیس مقابل فشار حملات سپاهان مقاومت کردند. دقیقه ۳۱: فرصت خطرناک برای سپاهان که سانتر احمدزاده از روی نقطه کرنر با ضربه سر مهاجم این تیم به بیرون رفت. دقیقه ۴۵: بهترین فرصت پرسپولیس در این نیمه با حرکت سریع امیری از سمت چپ شکل گرفت و پس از سانتر، ضربه عالیشاه را پیام نیازمند مهار کرد و توپ دفع شد. دقیقه ۵۶: سانتر خطرناک رامین با ضربه سر مغانلو همراه شد اما بیرانوند توپ را به خوبی جمع کرد. دقیقه ۶۲: ضربه امیری به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت و نفس ها در سینه افراد حاضر در ورزشگاه حبس شد. دقیقه ۶۸: شوت خطرناک و سنگین یوسفی توسط بیرانوند جمع شد. دقیقه ۹۰: بار دیگر بیرو ایستادگی کرد و این بار شوت سنگین اولیویرا را مهار کرد.

شرح گل:

دقیقه ۴+۹۰ - سید محمد کریمی برای سپاهان: در آخرین موقعیت بازی مقاومت پرسپولیس ده نفره شکسته شد. محمد کریمی با شهریار مغانلو یک و دو کرد و در نهایت خود کریمی با شوت بی نقص خود دروازه بیرانوند را در زمانی باز کرد که فرصتی برای جبران نباشد (ویدئو).

کارت زرد:

پرسپولیس: لئاندرو پریرا(۳۹، ۲+۴۵) سپاهان اصفهان: رامین رضاییان(۵۰)-مسعود ریگی (۷۰)-محمد دانشگر (۱+۹۰)

کارت قرمز:

پرسپولیس: لئاندرو پریرا (۲+۴۵)

حواشی بازی پرسپولیس مقابل سپاهان:

*حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس شور و حال خاصی به بازی بخشیده است. *پرسپولیس روی نیمکت سه مهاجم دارد، عبدی، شیخ و عیسی آل‌کثیر در انتظار تصیم یحیی برای حضور در زمین هستند. *دانیال اسماعیلی‌فر که چند روز قبل در جام حذفی مقابل سپاهان گل به خودی زده بود به ترکیب قرمزها برگشته و امیدوار به جبران است. *رامین رضاییان پیش از شروع بازی از سوی هواداران سپاهان تشویق شد. *فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. *هواداران پرسپولیس در دقیقه ۲۴ یاد مرحوم هادی نوروزی را زنده نگه داشتند. *مرتضی پورعلی گنجی پس از مصدومیت به بیمارستان منتقل شد. *پریرا که چند دقیقه قبل به دلیل اعتراض کارت زرد گرفته بود در واپسین دقایق نیمه اول با خطای خطرناک روی بازیکن حریف با کارت زرد دوم اخراج شد تا به پرسپولیس شوک وارد شود.
*محمد عمری پس از مصدومیت با برانکارد بیرون برده شد و دومین تعدیض اجباری یحیی لقب گرفت. *پس از اعتراضات مورایس در دقیقه ۸۷ پیام حیدری برای آرام کردن وی به سمت نیمکت سپاهان رفت.

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل سپاهان پیروزی یک بر صفر زردپوشان اضفهانی بود.

خلاصه بازی پرسپولیس سپاهان

خلاصه بازی پرسپولیس سپاهان نشان می دهد که سرخپوشان پایتخت در نیمه نخست نمایش خوبی نداشتند و بسیار سردرگم بازی می کردند در ادامه اخراج پریرا و مصدومیت پورعلی گنجی و عمری کار شاگردان گل محمدی را سخت کرد و گل دقیقه 94 کریمی باعث شد تا سپاهان 3 امتیازی مهم این بازی را کسب کرده و با فاصله ای 4 امتیازی نسبت به سرخ ها در صدر جدول قرار بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...