ورود به لیست ثروتمندان تاریخ ؛ کانر مک گرگور در کنار لیونل مسی ، کریستیانو رونالدو و فلوید می ودر

اینکه کانر مک گرگور خود را در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران تمام دوران جای داده، تعجب آور نیست.
کدخبر (153777) | 20 اسفند 1401 | ساعت 20:50
0 107
ورود به لیست ثروتمندان تاریخ ؛ کانر مک گرگور در کنار لیونل مسی ، کریستیانو رونالدو و فلوید می ودر
اینکه کانر مک گرگور خود را در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران تمام دوران جای داده، تعجب آور نیست.

به گزارش سرخ نیوز، سال 2023 برای هواداران MMA تاکنون به بهترین شکل ممکن دنبال شده است. آنها تا همین امروز شاهد بازگشت جان جونز به دنیای مبارزه پس از 3 سال و پایان دادن هنری سجودو به دوران بازنشستگی خود بوده‌اند اما بازگشت کانر مک گرگور به رینگ مبارزات، چیزی است که می‌تواند بیش از پیش این هواداران را هیجان زده کند. مک گرگور در حال حاضر به عنوان مربی در مقابل مایکل چندلر در حال برنامه تلویزیونی TUF 31 حضور دارد.

کانر مک گرگور در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ

کانر مک گرگور از آن دسته چهره‌های سرشناسی است که هر هفته خبرساز می‌شود اما او در این هفته دست به کار بزرگی زده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. بدین ترتیب مک گرگور به اولین مبارز UFC و MMA تبدیل شد که توانست در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ قرار بگیرد. این یک دستاورد تاریخی برای ورزش MMA است. بر این اساس مک گرگور در رده 33 پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ قرار دارد. او تاکنون 530 میلیون دلار درآمد داشته که با تعدیل تورم به 615 میلیون می‌رسد. مک گرگور تنها نماینده MMA است اگرچه در این لیست صد نفره نام هفت بوکسور از میان ورزش‌های رزمی به چشم می‌خورد. در این لیست که توسط Sportico گردآوری شده، درآمد حاصل از کیف پول‌های مبارزه، پاداش‌های PPV، معاملات برندهای سودآور و حمایت مالی را برای تخمین مقدار پول در نظر گرفته شده است. مک گرگور در سال 2017 برای مبارزه بوکس خود در برابر فلوید می ودر 100 میلیون دلار به دست آورد. او قراردادهای حمایت مالی با برندها و شرکت‌های سرشناسی مانند Beats by Dre، Reebok، Monster Energy و Burger King داشته که سود خوبی را برایش به همراه داشته است. مک گرگور در حال فیلمبرداری برنامه تلویزیونی TUF 31 است و در اواخر امسال با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد. مک گرگور از برگزاری این رقابت هم درآمد هنگفتی خواهد داشت چراکه او سرشناس‌ترین مبارز حال حاضر UFC است و برای هر رقابت درخواست مبلغ بالایی می‌کند.

هیچ مبارزی نتوانسته به کانر مک گرگور نزدیک شود

اینکه کانر مک گرگور خود را در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران تمام دوران جای داده، تعجب آور نیست. ورزش MMA در دهه 90 میلادی شروع به فعالیت کرد و حضور مک گرگور در این لیست، به عنوان نماینده یک ورزش جدید التاسیس، شگفت انگیز است. با این حال تمام اعتبار این افتخار به مک گرگور می‌رسد چراکه او می‌دانست چگونه برای خود بازاریابی و میلیون‌ها طرفدار را وارد این ورزش کند. کانر مک گرگور از ایرلند، کشوری با جمعیت 6 میلیون نفر آمده است. داستان زندگی سطح پایین او و مهارت عالی او در صحکل کل کردن و بگو مگو با رقبایش باعث شد طرفداران مبارزه عاشق مک گرگور شوند. تاکنون هیچ مبارز دیگری در UFC نتوانسته از نظر افتخارات به کانر مک گرگور نزدیک شود. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...