ویسی : وقت تعطیلی نداریم / باید تمام تمرکزمان روی بردن باشد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید وقت تعطیلی ندارند و فقط به تمرین و کار فکر می‌کنند.
کدخبر (154630) | 22 اسفند 1401 | ساعت 16:47
0 65
ویسی : وقت تعطیلی نداریم / باید تمام تمرکزمان روی بردن باشد
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید وقت تعطیلی ندارند و فقط به تمرین و کار فکر می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت آبادان مقابل ملوان گفت: بازی بسیار حساس و مهم  برای خوزستان و آبادان بود و زیبا بازی کردن برای ما مهم نبود. قبلا هم گفتم باید ببریم حتی اگر بد بازی کنیم. متاسفانه امروز هر چقدر از نظر فنی خوب بودیم اما نتوانستیم برنده باشیم و شرمنده مردم شدیم. این همه حمایت از تیمی که در حال سقوط است را از سوی مردم ندیده بودم. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم با تلاش بازیکنان، من و باشگاه بتوانیم جبران کنیم. امیدوارم با تمام وجود در بازیهای باقی مانده بجنگیم تا دو امتیازی که امروز از دست دادیم را از تیم دیگری پس بگیریم. وجودمان را می‌گذاریم تا نفت بماند. باز هم از هواداران قدردانی و از آن ها عذرخواهی می‌کنم. مطمئن باشید تمام وجودمان را می‌گذاریم تا روزهای خوب به آبادان برگردد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اعتراضش به تصمیم داور در چند صحنه بازی، گفت: با توجه به این که کنار زمین روی مربی فشار است این اعتراض‌ها طبیعی است اما داور در مجموع خوب بود. این که بگویم زمین و زمان خوب نبود، بهانه است. داور انسان است و اشتباه می کند. حتی اگر به ضرر ما اشتباه بد داشت بحثی روی داوری نداشتم. داور چه خوب و چه بد سوت بزند ما باید ببریم. تمام تمرکزمان را روی این مهم می‌گذاریم.

وی در واکنش به این صحبت که در همه بازی‌ها هر گلی نفت دریافت کرده به واسطه ضعف عملکرد دروازه‌بان تیم است، گفت: ما باید همدیگر را پوشش دهیم. باید دست به دست هم دهیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و یک تیم خوب در آینده باشیم. نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و بازیکن آزاد هم نیست و باید بهترین بازده کاری را در هفت بازی باقی مانده داشته باشیم. ما به انرژی مثبت همه نیاز داریم. در مجموع باید اتفاقات را به سود خودمان رقم بزنیم.

ویسی : وقت تعطیلی نداریم / باید تمام تمرکزمان روی بردن باشد

ویسی ادامه داد: تا ۲۸ اسفند تمرین می‌کنیم و ۲۶ اسفند هم یک بازی دوستانه داریم تا بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند را ارزیابی کنیم. مجددا از یکم فرودین تمرین می‌کنیم. اصلا نمی‌توانیم تمرین نکنیم. وقت خوشحالی و کنار خانواده بودن نداریم و باید وجود بگذاریم تا از این روزها رد شویم.

وی ضمن ابراز امیدواری برای بقای صنعت نفت در لیگ برتر گفت: صد درصد به بقا امیدوارم. انسانی که سکته می کند، پزشکان می‌گوید برای او دعا کنید و زنده می ماند. ما هم تلاش می کنیم تا در لیگ بمانیم. با رقبایی بازی داریم که آن ها هم استرس دارند که یا سهمیه بگیرند یا قهرمان شوند یا سقوط نکنند. ما لقمه گلوگیری برای رقبا خواهیم بود.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نفت واقعا امروز عالی بود، گفت: اما من واقعا ناراحتم. حتی اگر بد بازی کنیم باید ببریم. حتی اگر به ما فحاشی کنند باید سه امتیاز بازی را بگیریم. خوزستانی‌ها و مخصوصا آبادانی‌ها فوتبال را بلد هستند و شاید با بازی خوب امروز کمی تماشاگران تسکین پیدا کردند اما این که خوب بازی کردیم و نتوانستیم امتیاز لازم را بگیریم برای من مهم نیست. سه امتیاز برای ما مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که اعتراض باشگاه نسبت به استفاده تیم نفت مسجدسلیمان از بازیکنانی که به نظر می‌رسید در دیدار با نفت آبادان مجاز به بازی نبودند به کجا رسید؟ گفت: به عنوان یک فوتبالی که باید از تیمم دفاع کنم از مسئولان می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند. اگر ما تقلب می‌کردیم رای به ما باخت می‌دادند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...