داور اسپانیایی : فلورنتینو پرز گفت برای ما هم مثل بارسلونا قضاوت کن

ادواردو ایتورالده گونزالس داور سابق فوتبال اسپانیا، صحبت‌های جالبی در مورد مدیر رئال مادرید مطرح کرد.
کدخبر (154624) | 22 اسفند 1401 | ساعت 16:13
0 75
داور اسپانیایی : فلورنتینو پرز گفت برای ما هم مثل بارسلونا قضاوت کن
ادواردو ایتورالده گونزالس داور سابق فوتبال اسپانیا، صحبت‌های جالبی در مورد مدیر رئال مادرید مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، ادواردو ایتورالده گونزالس، داور سابق فوتبال اسپانیا مدعی شد که فلورنتینو پرز سعی کرده که او را در اتاق کمیته داوران محبوس کند و به او فشار بیاورد تا برای رئال مادرید هم مثل قضاوت‌هایش برای بارسلونا سوت بزند. این اتفاق در فصل 11-2010 و پس از پیروزی رئال مادرید مقابل دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه شش بر یک رخ داده است.

شبکه رسمی رئال مادرید اخیرا ویدیویی را علیه کلوس گومز، رییس بخش داور ویدیویی در کمیته داوران اسپانیا منتشر کرده است، موضوعی که با دلخوری ایتورالده همراه شد. این داور بازنشسته که در حال حاضر به عنوان کارشناس داوری در رادیو و تلویزیون اسپانیا فعالیت می کند، بیان کرد:

به خبرنگاران شبکه رئال مادرید می‌گویم که شما خبرنگار هستید پس بروید و تحقیق کنید که چه کسی من را در اتاق تنها گیر انداخت؟ تحقیق کنید. برخی از افراد می خواهند به دیگران فشار بیاورند. در آن بازی با نتیجه شش بر یک مقابل دپورتیوو پیروز شده بودند، بازی تمام شد و از زمین خارج شدیم. یک نفر وارد اتاق من شد و به من گفت: «فقط از تو می خواهم که مثل بازیهای بارسا برای ما سوت بزنی». آن فرد از جانب رئال مادرید بود. از من پرسید که آیا شوخی می کند و وقتی فهمیدم که جدی می‌گوید، از او خواستم که از اتاق خارج شود. می خواست من را در اتاق تنها گیر بیاندازد اما او را بیرون کردم. نیم ساعت بعد همه چیز را به کمیته داوران اطلاع دادم چرا که این موضوع را اتفاقی ناخوشایند می‌دانستم. خواهش می‌کنم که در مورد این ماجرا تحقیق کنید. کافی است که به سراغ مدیران باشگاه بروید. آن اتفاق دیگر برای من تکرار نشد. باید بگویم که آن فرد، فلورنتینو پرز بوده است. نیازی به پنهان کاری نیست. گزارش من به کمیته داوران وجود دارد. او سعی کرد که به من فشار بیاورد. داور فاسد وجود ندارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...