طالع نحس پوگبا همچنان ادامه دارد!

مصدومیت های پی در پی پل پوگبا باعث شده تا این هافبک فرانسوی در این فصل تنها 35 دقیقه به میدان برود!
کدخبر (154459) | 22 اسفند 1401 | ساعت 09:08
0 93
طالع نحس پوگبا همچنان ادامه دارد!
مصدومیت های پی در پی پل پوگبا باعث شده تا این هافبک فرانسوی در این فصل تنها 35 دقیقه به میدان برود!

به گزارش سرخ نیوز، پل پوگبا پیش از دیدار تیمش برابر سامپدوریا بار دیگر مصدوم شد و نتوانست برای تیم خود به میدان برود تا بدشانسی‌های او در یک سال اخیر تکمیل شود. او در این فصل تنها ۳۵ دقیقه بازی کرده است. باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای در واکنش به مصدومیت پل پوگبا، هافبک خود نوشت:

پل پوگبا در هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا به دلیل مشکلات عضلانی به میدان نخواهد رفت و باید میزان دوری از فوتبال در روزهای آتی مشخص شود.
پوگبا در این فصل تنها دو بازی انجام داده است که در هر دو بازی به صورت بازیکن ذخیره به زمین بازی آمد. ابتدا در داربی شهر تورین با تورینو و در ادامه با رم در مجموع ۳۵ دقیقه بازی کرده است. پوگبا در ماه جولای از منچستریونایتد به یوونتوس بازگشت و قراردادی چهار ساله امضا کرد. در جریان تور پیش فصل، این هافبک فرانسوی از ناحیه زانو آسیب دید و در ابتدا از عمل جراحی خودداری کرد تا بتواند در جام جهانی حضور داشته باشد ولی با بدتر شدن شرایطش تصمیم به عمل جراحی گرفت و شانس حضور در جام جهانی قطر را از دست داد. برای بازیکنی که همراه فرانسه قهرمان جام جهانی شد و یکی از بهترین بازیکنان هم نسل خود بوده است، انجام ۳۵ دقیقه در یک سال بازی فاجعه است و به همین خاطر می‌توان لقب بدشانس‌ترین بازیکن سال را به او داد. دیشب یک‌شنبه در هفته بیست‌وششم سری آ، یوونتوس با نتیجه چهار بر دو سامپدوریا را شکست داد. گلیسون برمر، آدرین رابیو ۲ بار و ماتیاس زوله در دقیقه ۹۰ برای یوونتوس گلزنی کردند. ببینید: خلاصه بازی یوونتوس ۴ سمپدوریا ۲ یوونتوس با این پیروزی به شانزدهمین برد فصل خود رسید تا با ۳۸ امتیاز در رده هفتم سری آ بایستد.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...