فیلمی که از نامزد جنفیر لوپز ، یک مبارز MMA ساخت !

بن افلک نامزد جنیفر لوپز و چهره سرشناس هالیوود برای بازی کردن نقش بتمن شبیه به یک مبارز سنگین وزن MMA شده بود.
کدخبر (153872) | 22 اسفند 1401 | ساعت 12:29
1 178
فیلمی که از نامزد جنفیر لوپز ، یک مبارز MMA ساخت !
بن افلک نامزد جنیفر لوپز و چهره سرشناس هالیوود برای بازی کردن نقش بتمن شبیه به یک مبارز سنگین وزن MMA شده بود.

به گزارش سرخ نیوز، کار کردن در فیلم‌های کمیک دنیای DC کار ساده‌ای نیست. چه کارگردان، چه بازیگر و همه کسانی که درگیر این فیلم‌ها هستند، تمام تلاش خود را می‌کنند تا این فیلم را به موفقیت برسانند. اما در این میان، بازیگری که نقش اصلی را برعهده دارد، بار بیشتری را بر دوش می‌کشد. در سال 2016 فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با بازی بن افلک، نامزد جنیفر لوپز، به‌روی پرده نقره‌ای سینماها رفت. در این فیلم، بن افلک نقش بتمن را برعهده داشت. برای این فیلم افلک دستخوش یک دگرگونی باورنکردنی شد تا کاملاً با شخصیت بتمن تطابق پیدا کند. همچنین برای اینکه دو شخصیت اصلی و ابرقهرمان فیلم، نبردهای نزدیک و باورپذیرتری داشته باشند، باید هردو از نظر فیزیک و اندام به‌قدری بزرگ می‌شدند که مبارزه آن‌ها به‌اندازه کافی مهیب به‌نظر برسد. بن افلک و مربی او والتر نورتون جونیور، در مصاحبه با مجله مردان در سال 2016، از پشت صحنه این فیلم و آمادگی افلک برای ایفای نقش این شخصیت صحبت کردند.

فیلمی که از نامزد جنفیر لوپز ، یک مبارز MMA ساخت !واکنش بن افلک به بازی در نقش بتمن

برای بسیاری از طرفداران فیلم‌های کمیک، بتمن و سوپرمن فقط ابرقهرمان نیستند؛ بلکه شخصیت آن‌ها به احساسات و عواطف آن‌ها وابسته است. به همین دلیل، هیچ مخاطبی به‌خاطر هیچ بازیگری نمی‌خواهد شکست آن را ببیند و به همین ترتیب، هیچ بازیگری هم نمی‌خواهد در نقش یکی از این دو ابرقهرمان، بازی ضعیفی ارائه دهد. بن افلک ، همسر جنیفر لوپز در مصاحبه با این مجله، افکاری را که قبل از شروع فیلم در ذهن داشت، عنوان کرد. او گفت:
می‌دانستم که بخش بزرگی از انتظارات تماشاگران از نقش، ظاهر بدنی من است و این چیزی بود که من روی آن کنترل داشتم. به هیچ عنوان نمی‌خواستم اجازه بدهم که در ایفای چنین نقشی شکست بخورم. هر چقدر لازم بود تلاش می‌کردم تا این اتفاق رقم نخورد.
بن افلک با تغییراتی که در این فیلم روی خودش ایجاد کرد، دست به کار فوق‌العاده‌ای زد. او برای ایجاد چنین تغییراتی از والتر نورتون جونیور به‌عنوان مربی کمک گرفت؛ کسی که پیش از آن هم در گذشته سابقه همکاری با وی را داشت. آن‌ها قبلاً درک متقابلی نسبت به یکدیگر پیدا کرده بودند که همین، کار را کمی آسان‌تر کرده بود اما پروژه سختی که در این فیلم پشت سر گذاشتند، واقعاً درخشان بود. آن‌ها به‌طور مشترک روی پرورش اندام افلک کار کردند و بدن او را به قالب بدن یک بدنساز حرفه‌ای تغییر دادند. نورتون به‌عنوان مربی، کار خارق‌العاده‌ای انجام داد. برای این که افلک را به چالش بکشد تا بهتر عمل کند، هر هفته، رژیم‌های جدیدی را برای او آماده می‌کرد که گروه‌های عضلانی مختلف را هدف قرار می‌داد. او همچنین تناسب اندام و سن این بازیگر سرشناس هالیوود را هم در نظر داشت و در عین حال، اهداف خاصی را برای وی در نظر می‌گرفت.

فیلمی که از نامزد جنفیر لوپز ، یک مبارز MMA ساخت !وقتی بن افلک مانند یک مبارز MMA آماده شد !

افلک در حین فیلم‌برداری برای این فیلم، 100 کیلوگرم وزن و 7.7 درصد چربی بدن داشت. با این حال، او تا پیش از فیلم‌برداری، وزنش به 105 کیلوگرم رسیده بود اما تا قبل از شروع کار، این اضافه‌وزن را ازبین برد. نورتون می‌گوید:
ما می‌خواستیم او مانند یک مبارزِ سنگین‌وزن MMA به‌نظر بیاید.
در واقع آن‌ها در این مسأله موفق بودند؛ چراکه بن افلک دقیقاً در این فیلم به همین شکل به‌نظر می‌آمد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بهترین بتمن تاریج که بی دلیل بین ایرانیا هیت میشه ولی بقیه عاشقشن
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...