ژاوی: بازی مقابل رئال برای ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش مقابل باسکی گفت: از جو بدی که علیه او و تیمش وجود داشت، ناراحت است.
کدخبر (154450) | 22 اسفند 1401 | ساعت 08:58
0 68
ژاوی: بازی مقابل رئال برای ما حکم فینال را دارد
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش مقابل باسکی گفت: از جو بدی که علیه او و تیمش وجود داشت، ناراحت است.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا میزبان باسکی خود تیم اتلتیک بیلبائو را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از این بازی گفت: یک بار دیگر داستان همیشگی تکرار شد. ما 75 دقیقه در سطحی قابل قبول بازی کردیم. در سن‌‌مامس اما همیشه تحت فشار قرار می‌گیرید به خصوص وقتی که یک گل هم جلو باشید و حریف بخواهد آن را جبران کند. این پیروزی برای ما حکم طلا را دارد، چون اجازه داد که فاصله 9 امتیازی‌مان را (با رئال مادرید رده‌ دومی) حفظ کنیم. حالا با اعتماد به‌ نفس بیشتر به ال‌کلاسیکو می‌رویم. این سه امتیاز بسیار ارزشمند است. با این حال بیشتر از هر چیزی باید عملکرد تهاجمی‌مان را ارتقا دهیم. بارسلونا استحقاق این پیروزی را داشت.

در این بازی VAR ناجی بارسلونا شد چرا که گل اتلتیک بیلبائو در دقیقه 89 که توسط اینیاکی ویلیامز به ثمر رسید را به خاطر برخورد توپ با دست هم‌تیمی او ایکر مونیایین مردود اعلام کرد.

ژاوی در این باره هم گفت: هند مونیایین کاملاً واضح بود. ما به عملکرد داور ایمان داریم، اما هرگز این احساس را نداشته‌ام که به لطف داور توانسته‌ایم یک بازی را ببریم. من در ابتدا صحنه خطای هند را ندادیم. فکر می‌کردم که آفساید شده است، اما اینطور نبود. بعد که تصاویر را از روی نمایشگر دیدم، متوجه شدم که خطای هند بوده است.

سرمربی بارسلونا درباره بازی بعدی تیمش مقابل رئال مادرید رده دومی که فاصله 9 امتیازی‌اش با رقیب دیرینه پابرجا ماند نیز تأکید کرد: ما هم روی حریف فشار می‌آوریم. این بازی در خانه ماست و می‌خواهیم با بردن آن به قهرمانی نزدیک‌تر شویم. من قبل از بازی برابر بیلبائو به بازیکنانم گفتم که این بازی برای ما مانند یک فینال است. تیم با شخصیت بازی کرد و عملکرد روبرت لواندوفسکی هم بسیار مهم بود. این پیروزی حاصل شخصیت خوب بازیکنان‌ و برای تثبت جایگاه‌مان در لالیگا بسیار مهم بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...