همدستی مادر و پسر بر علیه پدر ؛ مشارکت میلان در رکوردشکنی شکیرا!

جدایی شکیرا از پیکه و حواشی بعد از آن باعث ثبت 14 رکورد گینس برای شکیرا شد!
کدخبر (154402) | 22 اسفند 1401 | ساعت 07:01
0 136
همدستی مادر و پسر بر علیه پدر ؛ مشارکت میلان در رکوردشکنی شکیرا!
جدایی شکیرا از پیکه و حواشی بعد از آن باعث ثبت 14 رکورد گینس برای شکیرا شد!

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا به تازگی عنوان کرده است که پسر بزرگش میلان، در آهنگی که او با همکاری Bizarrap علیه پیکه خوانده، نقش مهمی ایفا کرده است. این آهنگ که چند هفته قبل از کانال یوتیوبی این دی جی آرژانتینی منتشر شد، در فضا مجازی بازخورد فراتر از انتظاری دریافت کرد و بیش از 400 میلیون بار در یوتیوب مورد بازدید قرار گرفت. این آهنگ صراحتا جرارد پیکه، همسر سابق خواننده کلمبیایی را هدف قرار داده بود و باعث شد اختلافات این زوج و حواشی مربوط به زندگی آنها، به اوج خود برسد.

توضیحات Bizarrap راجع به آهنگ جدید شکیرا علیه پیکه

Bizarrap در مورد این همکاری گفته:
"من در اینستاگرام به شکیرا پیام دادم اما بیش از دو ماه طول کشید تا او پاسخ دهد. سرانجام شکیرا به پیام من پاسخ داد و فکر می‌کنم این میلان بود که پیام مرا به شکیرا نشان داده بود".
همدستی مادر و پسر بر علیه پدر؛ مشارکت میلان در رکوردشکنی شکیرا! Bizarrap در حال حاضر یکی از برترین تولیدکنندگان موسیقی در جهان است و آهنگ‌هایش در مدت اخیر توانسته در چارت‌های مختلف موسیقی در صدر برترین‌ها قرار بگیرد. این آهنگ از ماجرای رسوایی جرارد پیکه و خیانت او به شکیرا الهام گرفته شده است. در متن ترانه آمده بود:
"اینقدر صحبت از قهرمان بودن می‌شود و وقتی به تو نیاز داشتم، تو بدترین خود را به من دادی".
جرارد پیکه و شکیرا پس از انتشار شایعه خیانت پیکه از یکدیگر جدا شدند. شکیرا با این آهنگ موفق شد ۱۴ رکورد جهانی گینس را شکسته و به خود اختصاص دهد. این موفقیت چشمگیر از طریق همکاری او با دی جی آرژانتینی و تهیه کننده برنامه Bizarrap به دست آمد. شکیرا و پیکه پس از 11 سال زندگی مشترک در ژوئن 2021 جدایی خود را اعلام کردند. با وجود این، شکیرا همچنان بر صنعت موسیقی تسلط دارد. شکیرا و Bizarrap برای جشن گرفتن موفقیت قابل توجه خود، در برنامه جیمی فلن حضور پیدا کرده و در مورد این آهنگ صحبت کردند. همدستی مادر و پسر بر علیه پدر؛ مشارکت میلان در رکوردشکنی شکیرا!  

شکیرا با جدایی از پیکه 14 رکورد گینس را شکست!

رکوردهایی که شکیرا با این آهنگ در گینس به نام خود کرد: * بیشترین آهنگ پخش شده در Spotify در 24 ساعت: 14,393,324 استریم * پربازدیدترین آهنگ لاتین در YouTube در 24 ساعت: 63,000,000 بازدید * سریعترین آهنگ لاتینی که به 100 میلیون بازدید در YouTube رسید: تقریباً دو روز و 22 ساعت * بیشترین آهنگ پخش شده لاتین در Spotify در یک هفته: 80,646,962 * اولین خواننده زن که با یک آهنگ اسپانیایی در بین 10 آهنگ برتر از 100 آهنگ محبوب بیلبورد قرار گرفت. * بیشترین حضور در صدر لیست لاتین بیلبورد به عنوان یک خواننده زن * اولین خواننده زنی که در جدول لاتین ایرپلی بیلبورد در رده نخست قرار گرفت * بیشترین هفته حضور در رتبه 1 جدول آهنگ‌های داغ لاتین بیلبورد توسط یک خواننده زن * بیشترین حضور در میان 10 آهنگ پربازدید نمودار آهنگ‌های داغ لاتین بیلبورد توسط یک خواننده زن * بیشترین حضور در میان 10 آهنگ پربازدید جدول پخش لاتین بیلبورد توسط یک خواننده زن * بیشترین صدرنشینی در جدول پخش پاپ لاتین بیلبورد توسط یک خواننده زن * بیشترین حضور در میان 10 آهنگ پربازدید در جدول پخش پاپ لاتین بیلبورد توسط یک خواننده زن * بیشترین حضور در رتبه نخست جدول فروش آهنگ دیجیتال لاتین بیلبورد * بیشترین صدرنشینی یک آهنگ اسپانیایی زبان در نمودارهای بیلبورد توسط یک خواننده زن

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...