به تصمیم امیر قطر ، زیدان سرمربی پاری سن ژرمن خواهد شد

باتوجه به گزارش‌ها، پاری سن ژرمن جانشین کریستوف گالتیه را انتخاب کرده و مصمم است زین‌الدین زیدان را روی نیمکت تیمش ببیند.
کدخبر (155020) | 23 اسفند 1401 | ساعت 17:31
0 54
به تصمیم امیر قطر ، زیدان سرمربی پاری سن ژرمن خواهد شد
باتوجه به گزارش‌ها، پاری سن ژرمن جانشین کریستوف گالتیه را انتخاب کرده و مصمم است زین‌الدین زیدان را روی نیمکت تیمش ببیند.

به گزارش سرخ نیوز، در اسپانیا نشریه ال‌ناسیونال در گزارشی مدعی شد تکلیف مربیگری در پاری سن ژرمن مشخص شده و مدیران قطری این باشگاه، حکم به قطع همکاری با کریستوف گالتیه داده‌ و حتی جانشین او را هم انتخاب کرده‌اند. گزینه مدنظر آن‌ها کسی نیست جز زین الدین زیدان. بعد از حذف پی‌ اس جی از جام حذفی فرانسه به‌دلیل شکست مقابل مارسی و سپس حذف از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ با دو شکست پیاپی مقابل بایرن مونیخ به‌نظر می‌رسد سرنوشت کریستوف گالتیه مشخص شده است. یک روز بعد از شکست مقابل بایرن در بازی برگشت، جیمی آلجرینو، بازیکن سابق پی‌اس‌جی که به عنوان کارشناس فوتبال با شبکه یوروپ1 همکاری می‌کند گفته بود:
قرار بود روز پنج‌شنبه گذشته جلسه مدیریت بحران با حضور گالتیه در باشگاه برگزار شود، اما این جلسه تا بعد از بازی با بایرن به تعویق افتاد. باتوجه به نتایجی که به‌دست آمد، گالتیه فصل بعد مربی پی‌اس‌جی نخواهد بود. سرنوشت او قطعی است و اخراج خواهد شد.
ال‌ناسیونال در گزارش امروز خود مدعی شد از منابع داخلی پاری سن ژرمن دریافته که مدیران این باشگاه تصمیم قطعی به اخراج گالتیه گرفته‌اند. او بلافاصله بعد از پایان فصل جاری، رسماً اخراج خواهد شد. اما این گزارش مدعی است پی‌اس‌جی برای جانشینی او هم تصمیمش را گرفته است. این گزارش حاکی است امیر قطر که می‌تواند در تصمیم‌های مهم باشگاه حرف آخر را بزند به دلیل علاقه زیادی که به زین‌الدین زیدان دارد از ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، خواسته هرطور شده ترتیبی بدهد تا زیدان از فصل آینده روی نیمکت پاری سن ژرمن بنشیند. شیخ تمیم بن حمد آل ثانی برای راضی کردن زیدان آماده است تا قدرت و اختیاراتی به مراتب بیشتر از سایر مربیان پی‌اس‌جی در اختیار او بگذارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...