امید نورافکن: کی روش مرد بزرگی است ولی خیرش به من نرسید

امید نورافکن درباره خط خوردن از تیم ملی در لحظات آخر اعلام لیست توسط کارلوس کی روش توضیحاتی را ارائه کرد.
کدخبر (154784) | 23 اسفند 1401 | ساعت 07:36
0 285
امید نورافکن: کی روش مرد بزرگی است ولی خیرش به من نرسید
امید نورافکن درباره خط خوردن از تیم ملی در لحظات آخر اعلام لیست توسط کارلوس کی روش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، نورافکن در مسیر صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 یکی از بازیکنان کلیدی دراگان اسکوچیچ بود و به همین دلیل خط خوردن او چند روز پیش از اعزام ملی‌پوشان به جام جهانی نه برای خودش و نه برای اهالی رسانه و علاقمندان به فوتبال قابل هضم نبود. نورافکن پس از این اتفاق تلخ سعی کرد خودش را جمع و جور کند و به ادامه مسیر قهرمانی با سپاهان بیندیشد. او که چندی پیش و پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه نقش جهان به صورت کوتاه درباره حس‌ و حال نه چندان خوشایندش پس از خط خوردن حرف زده بود، بار دیگر با حضور در برنامه فوتبال برتر با سوالی در همین رابطه مواجه شد و اینبار ضمن بر زبان آوردن جملات جدید، تمام سعی خود را کرد تا ضمن حفظ احترام کی‌روش از ناراحتی خود بگوید. نورافکن که تلاش می‌کرد پاسخی منطقی و دور از احساس به این سوال بدهد، با شوخی و خنده فرشاد احمدزاده مواجه شد، ولی حرف خود را درباره این موضوع تغییر نداد و با احترام درباره سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی حرف زد:

« همیشه این تصمیم که اتفاق مهمی هم در فوتبال من بود را به فال نیک می‌گیرم. سرمربی همه کاره تیم‌ است و هر طور دوست داشته باشد می‌تواند تصمیم بگیرد. نفر اول مربی است. پس بازیکنی نمی‌تواند بیاید و بگوید که حق من بود حضور داشته باشم. اصلا با این دید به موضوع نگاه نمی‌کنم که رفتن به جام جهانی حق‌ من بود. البته فرشاد (احمدزاده) به من لطف دارد ولی این سلیقه اوست.»
امید نورافکن: کی روش مرد بزرگی است ولی خیرش به من نرسید بازیکن سپاهان سپس بار دیگر با تاکید بر اینکه باید به تصمیم کی‌روش احترام گذاشت، اضافه کرد:
« به نظرم احترام گذاشتم به تصمیم کی‌روش یا مربی ایرانی مهم‌ است. من همیشه یاد گرفته‌ام‌ احترام بگذارم. کار سختی بود برایم. »
فرشاد در همین حین بین صحبت‌های امید نورافکن آمد و با خنده گفت که تنها استرسش او بوده؛ اینکه به رختکن بیاید و با من روبرو شود. نورافکن سپس در واکنش به حرف‌های میثاقی که یادآوری کرد تیم ملی ایران با یک بازیکن کمتر به جام جهانی رفت، اینطور واکنش داشت:
« این همان تصمیمی است که از یک انسان خاص و بزرگ برمی‌آید. اینکه تیمش‌ جا داشته باشد و یک بازیکن را با خودش نبرد. حالا دلیلش را تنها و تنها خودش می‌داند و شاید اصلا تا آخر عمرش چیزی نگوید. این مشخصا برای انسان‌های بزرگ است. کی‌روش خیرش به من نرسید، اما امیدوارم در ادامه مسیر مربیگری موفق باشد. چون من را در ۱۸ سالگی خود ایشان به تیم ملی دعوت کرد، اما شرایط طوری رقم خورد که من قبل از دو جام جهانی از لیستش خط خوردم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...