بازگشت سرنا ویلیامز ؛ ملکه به میدان می آید ؟

شایعات بازگشت سرنا ویلیامز به تنیس، هر روز جدی‌تر می‌شود و حالا خود او به آن دامن زده است.
کدخبر (154681) | 23 اسفند 1401 | ساعت 09:20
0 228
بازگشت سرنا ویلیامز ؛ ملکه به میدان می آید ؟
شایعات بازگشت سرنا ویلیامز به تنیس، هر روز جدی‌تر می‌شود و حالا خود او به آن دامن زده است.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز همیشه یک بارقه بسیار کوچکی از امید را برای بازگشت به رقابت‌های تنیس در آینده نزدیک روشن نگه داشته است. این تنیسور افسانه‌ای آمریکایی در یکی از جدیدترین پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی خود منشتر کرده، عنوان کرده است که تنیس همچنان در ذهنش به شکل پررنگی وجود دارد و چیزی نیست که بتواند به راحتی آن را فراموش کند. ویلیامز در توییتر با به کنایه حرف‌هایش را با هوادارانش در میان گذاشت و به آنها اجازه داد رویاپردازی کنند و اتفاقی باورنکردنی را در ذهن خود پرورش دهند.

هر روز به جای اینکه به تمرین بیش از 8 ساعت در روز فکر کنم، به این فکر می‌کنم که چقدر دلم برای بازی کردن تنگ شده است. آنقدرها هم بد نیست، درست است؟
این پیام واکنش‌های زیادی را به خصوص از سوی چهره‌های سرشناس از سراسر دنیا به همراه داشت و از او خواسته شد تا اجازه دهد آنها رویای بازگشت این تنیسور بزرگ را به میادین به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در سر داشته باشند. پست اخیر سرنا ویلیامز توجهات زیادی را به خود جلب کرد و بیش از هر زمانی شائبه بازگشت دوباره او به دنیای تنیس را احیا کرد. بازگشت سرنا ؛ ملکه به میدان می‌آید ؟ آیا بازگشت سرنا ویلیامز واقعا ممکن است؟ رخ دادن چنین اتفاقی می‌تواند یک جشن بزرگ برای اتحادیه جهانی تنیس باشد که پس از بازنشستگی سرنا، فقدان یک رهبر واقعی را در بخش تنیس زنان حس می‌کند. با این حال بازگشت واقعی او دشوار خواهد بود. سرنا باید آمادگی جسمانی و روحی خود را مجددا به دست آورد. این بیشتر شامل شرایط فیزیکی وی می‌شود چراکه ویلیامز 41 ساله در بازگشت باید با بسیاری از تنیسورهای جوان در مسابقات مختلف مواجه شود. سرنا می‌توانست همه آنها را بدون هیچ مشکلی و در تمام سطوح شکست دهد. اما او برای تکرار این کار باید بتواند به روزهای اوجش بازگردد؛ همان تنیسوری که تا اوپن استرالیا در سال 2017 همه رقبایش را در هم می‌شکست و بیرحمانه آنها را از پیش برمی‌داشت.

سرنا ویلیامز ، بازنشستگی و بازگشت ؟

دوران حرفه‌ای تنیس سرنا ویلیامز در مسابقات US Open سال 2022 به پایان رسید؛ رقابتی که در آن این تنیسور 41 ساله اعلام کرد که برای همیشه راکت خود را کنار می‌گذارد. این تنیسور آمریکایی در آخرین گرند اسلم حرفه‌ای خود نمایشی عالی ارائه داد و موفق شد دانکا کووینیچ را که در آن زمان نفر شماره 74 رنکینگ WTA بود را شکست دهد. بازگشت سرنا ویلیامز ؛ ملکه به میدان می‌آید ؟ او در مرحله بعد توانست بر نفر دوم جدول اصلی یعنی آنت کونتاویت استونیایی غلبه کند. چالشی تاریخی که بار دیگر قدرت یک قهرمان را به نمایش گذاشت. در دور سوم پس از یک مبارزه فوق العاده دیگر، سرنا تسلیم آژلا توملیانوویچ استرالیایی شد. ویلیامز که 23 بار قهرمان مسابقات گرند اسلم شده، در این ورزش تاریخ ساز بوده و آن را به سطح بالاتری رسانده است. پیام آخر مطمئناً به همه طرفداران یادآوری کرد که تمام خاطراتی که تنیس در ذهن سرنا ویلیامز به جا گذاشته، هنوز هم پابرجاست و به این راحتی فراموش و کنار گذاشته نمی‌شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...