حتی دنیل کورمیر هم حریف زبان مک گرگور نشد ؛ زبانی به تیزی چاقو !

کانر مک گرگور چهره جنجالی دنیای MMA حرفی زد که دنیل کورمیر جوابی برای آن نداشت.
کدخبر (154659) | 23 اسفند 1401 | ساعت 12:19
0 192
حتی دنیل کورمیر هم حریف زبان مک گرگور نشد ؛ زبانی به تیزی چاقو !
کانر مک گرگور چهره جنجالی دنیای MMA حرفی زد که دنیل کورمیر جوابی برای آن نداشت.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور یکی از بزرگترین مبارزان UFC محسوب می‌شود با این حال شاید بتوان محبوبیت او را به یکی دیگر از قابلیت های او نسبت داد. مک گرگور در رجزخوانی بسیار زبان تند و تیزی دارد و بسیار حاضر جواب است. او در طی چند ثانیه طوری جواب می‌دهد که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. مک گرگور مخصوصا در سال های اول حضور خود در UFC بسیار حاضر جواب بود و به هیچ عنوان به حرف های خود و نتایج آن ها توجهی نمی‌کرد.

وقتی مک گرگور ، داستین پویریر را یک آدم پشت کوهی و جنگلی خواند!

مک گرگور تا به حال با بسیاری از مبارزان صحبت کرده و بسیاری از آن ها نتوانستند با زبان مک گرگور مقابله کنند. این موضوع برای دنیل کورمیر نیز رخ داد و او نیز طعم حاضرجوابی مک گرگور را چشید. ماجرا از جایی شروع شد که مک گرگور، داستین پویریر را با اسم جالبی صدا کرد. داستین پوریریر در لوییزیانا (محله ای در جنوب آمریکا) متولد شده و در آمریکا از این محله به خوبی یاد نمی‌شود. مک گرگور به این دلیل او را «یک آدم پشت کوهی و جنگلی» صدا کرد و در صحبت های دیگر خود نیز از او با این نام یاد کرد. دنیل کورمیر نیز در همین محله متولد شده و با همین نام توسط مک گرگور به سخره گرفته شد. کورمیر و مک گرگور در یک تماس ویدیویی با یکدیگر صحبت کردند و کورمیر از او پرسید که آیا مک گرگور او را نیز با چنین اسمی صدا خواهد کرد یا خیر. کورمیر همچنین به مک گرگور یادآوری کرد که به پاسخ خود دقت کند چون کورمیر هیکل بزرگ تری دارد و از او خواست تا با توجه به این تفاوت سایز به این سوال پاسخ دهد. او پرسید:
من و داستین اهل یک محله هستیم. آیا این موضوع باعث می‌شود که تو من را نیز یک «جنگلی» صدا کنی؟! قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهی به تفاوت سایز ما دقت کن.
کورمیر و سایر کسانی که در این مصاحبه شرکت کرده بودند انتظار داشتند که مک گرگور در مورد سایز آن ها صحبت کند. با این حال مبارز ایرلندی نظر دیگری داشت و همه را متعجب کرد. او در پاسخ گفت:
بله تو یک «جنگلی زاغه نشین» هستی!
این پاسخ کاملا غیر منتظره و جالب بود. با این حال هر دو مبارز می‌دانستند که مک گرگور از زدن این حرف منظور خاصی نداشته و فقط برای جذابیت این مصاحبه این پاسخ را به کورمیر داده است.

ارتباط عجیب و غریب دنیل کورمیر و کانر مک گرگور

ارتباط بین این دو مبارز همواره عجیب و غریب بوده است. قطعا بزرگترین شکست مک گرگور مقابل حبیب نورماگومدوف در UFC 229 بوده است. با توجه به صمیمیت زیاد بین دنیل کورمیر و نورماگومدوف می‌توان چنین ارتباطی را بین کانر مک گرگور و دنیل کورمیر متصور شد. این دو مبارز چندبار با یکدیگر در مصاحبه های آنلاین صحبت کرده اند و تمام طرفداران UFC نفرت این دو از یکدیگر را متوجه شده اند. کورمیر یک بار در مصاحبه ای در برنامه ESPN، انتقادی به مک گرگور وارد کرد. مک گرگور در توییتر به او پاسخ داد. او در پاسخ نوشت:
تو یک انسان چاق مستی!
این توییت مدتی بعد از توییتر حذف شد. کورمیر نیز این حرف مک گرگور را بی پاسخ نذاشت و در یکی از ویدیوهای یوتیوب خود به او جواب داد. او در این ویدیو به مک گرگور گفت که روی مبارزات UFC خود تمرکز کند و عقیده داشت که دیگر دوران حرفه ای مک گرگور به اتمام رسیده است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...