رشوه دادن به مراجع قانونی ؛ آخرین تلاش های اندرو تیت برای فرار از زندان !

گفته شده که اندرو تیت قصد دارد تا با دادن رشوه به مراجع قانونی کشور رومانی ، خود را از زندان خارج کند.
کدخبر (154671) | 22 اسفند 1401 | ساعت 23:42
0 278
رشوه دادن به مراجع قانونی ؛ آخرین تلاش های اندرو تیت برای فرار از زندان !
گفته شده که اندرو تیت قصد دارد تا با دادن رشوه به مراجع قانونی کشور رومانی ، خود را از زندان خارج کند.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت اینفلوئنسری در فضای مجازی است که در سال گذشته به گفته خود اینترنت را فتح کرده است. صحبت ها و پادکست های او بسیار جنجالی هستند و اکثر مخالفان او از او به عنوان یک شخص زن‌ستیز یاد می‌کنند. تیت تا حد امکان از این شهرت استفاده کرد. او دائما از خانه خود، ماشین های بسیار گران قیمتش و سبک زندگی خود با افتخار تعریف می‌کرد. تیت هشتم دی ماه توسط پلیس کشور رومانی به همراه تریستین برادر خود و دو همکار دیگر دستگیر شد و به این زندگی پر افتخار پایان داده شد. آن ها به انجام جرائم مختلفی متهم شده‌اند. از این جرائم می‌توان به راه‌اندازی شبکه قاچاق انسان و ساختن و منتشر کردن محتوای پورنوگرافی اشاره کرد. او به تجاوز جنسی، قاچاق انسان، پولشویی و تشکیل یک سازمان جنایی متهم شده است. این جرائم می‌تواند تیت را به چندین دهه حبس در زندان محکوم کند. اخیرا نیز فاش شده که اندرو تیت تا اواسط ماه فروردین در بازداشتگاه خواهد بود تا تحقیقات در مورد او کامل شود.

وضعیت اندرو تیت در زندان وخیم تر شد

هم اکنون به نظر می‌رسد که وضعیت اندرو تیت وخیم تر شده و اطلاعات جدیدی از او منتشر شده است. گفته شده که او قصد دارد تا با دادن رشوه به مراجع قانونی کشور رومانی، خود را از زندان خارج کند. مو گانگات که تا به حال وکالت 500 شرکت معتبر و تعدادی از بازیکنان لیگ NBA و NFL را به عهده گرفته، اخیرا این اطلاعات را در مورد اندرو تیت منتشر کرده است. او در اکانت تیک تاک خود اظهار کرد:
گزارش‌های معتبری به دست ما رسیده که نشان می‌دهند اندرو تیت کارهای احمقانه ای انجام داده است. او هم اکنون در زندان رومانی دستگیر شده و باید تا تاریخ دادگاه بعدی در زندان منتظر بماند. درست مانند آمریکا، در رومانی نیز به شما اجازه می‌دهند تا شما با افرادی تماس بگیرید و آن ها صحبت های شما را کنترل و بررسی می‌کنند. هر چیزی که شما بگویید می‌تواند در دادگاه علیه شما استفاده شود.
او در ادامه افشا کرد:
اول از همه باید این را بدانید که شما فقط می‌توانید با افراد محدودی صحبت کنید که در لیست مخصوصی قرار دارند. اما به نظر می‌رسد که او با افراد داخل لیست تماس گرفت اما از طریق آن ها با افراد دیگری صحبت کرد. این خودش یک جرم است و قطعا نمی‌تواند به او کمکی بکند. به نظر من او در دردسر بزرگی گیر افتاده است. همچنین گفته شده که او در این تماس ها با افراد دیگری در مورد رشوه دادن به مراجع قانونی رومانیایی صحبت کرده است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...