سرقت از خانه محمد صلاح در مصر

خانه محمد صلاح، ستاره لیورپول، در مصر مورد دستبرد قرار گرفته و سارقان بخش عمده وسایل خانگی و الکترونیک خانه او را به سرقت برده‌اند.
کدخبر (155000) | 23 اسفند 1401 | ساعت 15:19
0 107
سرقت از خانه محمد صلاح در مصر
خانه محمد صلاح، ستاره لیورپول، در مصر مورد دستبرد قرار گرفته و سارقان بخش عمده وسایل خانگی و الکترونیک خانه او را به سرقت برده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در شهر قاهره، پایتخت وطنش، یک ویلای لوکس خریده است و زمانی که برای دیدار با خانواده به مصر برمی‌گردد، در این ویلا ساکن می‌شود. اما رسانه‌ها در مصر اعلام کردند در روزهای گذشته، خانه صلاح در شهر قاهره مورد دستبرد قرار گرفته است. گزارش پلیس پایتخت مصر حاکی است بخش عمده وسایل خانگی و الکترونیک ویلای محمد صلاح به سرقت رفته است. پلیس اولین بار زمانی از این سرقت مطلع شد که برادرزاده محمد صلاح شنبه‌ شب برای سر زدن به ویلای عمویش راهی محل شده و متوجه شد یکی از پنجره‌ها باز است. ویلای محمد صلاح در منطقه ثروتمندنشین تاگاموا در 40 کیلومتری شرق قاهره قرار دارد. پلیس می‌گوید سارقان بیشتر به وسایل الکترونیک مثل تلویزیون و دستگاه‌های پخش موسیقی علاقه داشته‌اند. بخشی دیگر از لوازم خانگی هم به سرقت رفته است. براساس گزارش‌ها، در این کشور تحقیقات پلیس درباره سرقت از خانه صلاح ادامه دارد و تا این لحظه کسی به ظن دست داشتن در این سرقت بازداشت نشده است. روزنامه مصری الاهرام به نقل از منبعی مطلق نوشت:
پلیس فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف خانه محمد صلاح را به‌دست آورده و درحال بررسی آن‌ها است. همچنین نیروهای حراست شهرک ویلایی که خانه او در آن واقع شده است، درحال حاضر تحت بازجویی هستند. در زمان سرقت کسی در ویلای محمد صلاح حضور نداشته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...