شبیخون کانر مک گرگور ؛ حالا نوبت اسلام ماخاچف است !

کانر مک گرگور به دنبال پایان روند ناکامی و پس گرفتن کمربند قهرمانی است و حال به جز مایکل چندلر که به زودی مقابل او قرار خواهد گرفت، اسلام ماخاچف نیز برای وی رجز خوانی کرده است.
کدخبر (154703) | 22 اسفند 1401 | ساعت 21:44
0 387
شبیخون کانر مک گرگور ؛ حالا نوبت اسلام ماخاچف است !
کانر مک گرگور به دنبال پایان روند ناکامی و پس گرفتن کمربند قهرمانی است و حال به جز مایکل چندلر که به زودی مقابل او قرار خواهد گرفت، اسلام ماخاچف نیز برای وی رجز خوانی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور علی رغم عدم کسب عنوان قهرمانی در کلاس‌های وزنی مختلف طی 6 سال گذشته، پیشنهاد برگزاری یک رقابت مهم برای عناون قهرمانی در دسته سبک وزن UFC را ارائه کرده است. مک گرگور قرار است اواخر امسال به رینگ هشت ضلعی بازگردد و در مقابل مایکل چندلر، قهرمان سه دوره رقابت سبک وزن Bellator به میدان برود. شبیخون کانر مک گرگور ؛ حالا نوبت اسلام ماخاچف است ! یقینا برتری در این دیدار می‌تواند انگیزه و روحیه مک گرگور و هودارانش را افزایش دهد. «بد نام» پس از باخت‌های متوالی به داستین پویریر در نقطه حساسی قرار دارد و بیش از چندلر به این پیروزی احتیاج دارد. این پیروزی یک هوای تازه در زندگی ورزشی مک گرگور خواهد بود و می‌تواند تا حدودی به فریفتن پادشاه سبک وزن این روزهای جهان یعنی اسلام ماخاچف کمک کند.

رجزخوانی اسلام ماخاچف برای کانر مک گرگور

اسلام ماخاچف در آخرین نبرد خود موفق شد الکساندر وولکانوفسکی را شکست دهد و در کنار این مبارز به عنوان مرد شماره یک سبک وزن دنیا قرار بگیرد. او تحت حمایت رقیب سرسخت مک گرگور یعنی حبیب نورماگومدوف قرار دارد و این دو مبارز داغستانی در کنار هم در تلاش هستند تا ماخاچف جایگاه خود را به عنوان برترین مبارز سبک وزن تثبیت کند. با این حال کانر مک گرگور ایرلندی می‌خواهد شانس خود را برای بدست آوردن سومین قهرمانی این دسته امتحان کند. ماخاچف درباره این مبارزه احتمالی گفته است:
اگر مک گرگور بتواند چندلر یا چند مبارز کوچک دیگر را شکست دهد، باز هم مستحق رسیدن به عنوان قهرمانی نیست اما اگر UFC بخواهد، چرا که نه؟ می‌توانم پول خوبی بدست بیاورم.
مک گرگور 34 ساله، در 3 بازی از 5 بازی آخر خود در رینگ هشت ضلعی شکست خورده و آخرین پیروزی او در دسته سبک وزن به نوامبر 2016 برمی‌گردد. شبیخون کانر مک گرگور ؛ حالا نوبت اسلام ماخاچف است ! ماخاچف می‌گوید:
چندلر عمدا شکست خورد زیرا اگر چند نفر را شکست می‌داد، می‌دانست هرگز در مقابل مک گرگور نمی‌توانست پیروزی‌هایش را تکرار کند. او دیوانه وار مبارزه می‌کند و گویی از خیابان آمده است. به همین دلیل هم هست که آنها همدیگر را انتخاب کرده‌اند

بازگشت کانر مک گرگور و مبارزه با مایکل چندلر

کانر مک گرگور قهرمان سابق دو دسته وزنی مسابقات UFC، از زمان شکستن پایش در مبارزه سه گانه با داستین پویریر در ژوئیه 2021، پایش را به داخل رینگ هشت ضلعی نگذاشته است. او پس از مربی‌گری در فصل 31 رقابت تلویزیونی Ultimate Fighter، در برابر چندلر به میادین بازخواهد گشت. با این حال تاریخ مبارزه آنها هنوز نهایی نشده چراکه مک گرگور هنوز تحت نظر آژانس ضد دوپینگ آمریکا قرار نگرفته است. این مبارز دوبلینی قبل از اینکه واجد شرایط مسابقه شود باید حداقل شش ماه تحت نظر قرار داشته باشد. بدین ترتیب ماه اکتبر زودترین زمانی خواهد بود که این مبارزه می‌تواند صورت بگیرد. مک گرگور در مورد مبارزه با چندلر می‌گوید:
فکر می‌کنم می‌خواهم او را از میان بردارم. من کمی برایش بزرگتر از سایر رقبایی هستم که با آنها مبارزه کرده است. کمی تند و سخت گیر. می‌خواهم با سرسختی او را شکست دهم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...