کریس بامستد به سراغ بزرگترین ترس خود رفت ؛ کاری که نفس غول مستر المپیا را می‌گیرد !

کریس بامستد قهرمان 4 دوره فیزیک کلاسیک مستر المپیا با هنی رامبد مربی خود برای برگزاری سمیناری در زمینه بدنسازی، تغذیه و تمرین همکاری داشته است.
کدخبر (154849) | 23 اسفند 1401 | ساعت 15:00
0 236
کریس بامستد به سراغ بزرگترین ترس خود رفت ؛ کاری که نفس غول مستر المپیا را می‌گیرد !
کریس بامستد قهرمان 4 دوره فیزیک کلاسیک مستر المپیا با هنی رامبد مربی خود برای برگزاری سمیناری در زمینه بدنسازی، تغذیه و تمرین همکاری داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد که به خاطر فیزیک فوق‌العاده‌اش در میان هواداران دنیای بدنسازی محبوب است، اخیراً در یک ویدیوی یوتیوبی به ترس خود از سخنرانی در جمع اعتراف کرد. در این ویدئو که سه روز پیش در کانال یوتیوب او منتشر شده، بامستد تجربیات خود را از غلبه بر این ترس با هوادارانش به اشتراک گذاشت. این در حالی است که بامستد اخیراً با مربی خود هنی رامبد برای برگزاری سمیناری که بیش از 300 نفر در آن حضور داشتند، همکاری داشته است.

کریس بامستد به سراغ بزرگترین ترس خود رفت ؛ کاری که نفس غول مستر المپیا را می‌گیردترس کریس بامستد از سخنرانی در جمع

قهرمان 4 دوره دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا در این گردهمایی بزرگ، تجربیات خود را در زمینه بدنسازی، تغذیه و تمرین عنوان کرد. کریس بامستد در مورد این گردهمایی روز 25 فوریه در شهر اروینگ برگزار شد، می‌گوید:
این اولین بار در زندگی‌ام بود که چنین چیزی را تجربه می‌کردم.
علاوه بر این ویدئو از لحظاتی از پشت صحنه این سمینار منتشر شده که در آن کریس بامستد پیش از شروع سخنرانی با حالتی عصبی در حال رفت و آمد است و سعی می‌کند این شرایط را به هر شکل ممکن پشت سربگذارد. او اعتراف می‌کند:
من فردی هستم که از صحبت کردن در مقابل مردم اضطراب بسیار زیادی دارم. حین صحبت کردن قلبم شدیدا به تپش و نفسم به شماره می‌افتد.
با این وجود بامستد در این سمینار به خوبی در مورد شرایط بدنسازی خود صحبت کرد و همچنین در پایان جلسه به سوالات طرفداران پاسخ داد. کریس بامستد در یک پست اینستاگرامی به طور مفصل حضور در این گردهمایی و سخنرانی در آن را تشریح کرد. او با توصیف موفقیت این سمینار، از هوادارانش که در این گردهمایی شرکت کرده بودند، تشکر کرد. همچنین اسطوره بدنسازی طرفدارانش را به خاطر سوالات خوب و آگاهی رسان‌شان که باعث بالا رفتن سطح این گردهمایی شد، تحسین کرد. کریس بامستد به سراغ بزرگترین ترس خود رفت ؛ کاری که نفس غول مستر المپیا را می‌گیردکریس بامستد عنوان کرده است:
سخنرانی عمومی از توانایی من کاملا خارج است اما این یک چالش سرگرم کننده برای تقویت خود در کارهایی بود که باعث ناراحتی من می‌شود و فرصتی عالی برای انتقال بخشی از دانشی بود که در طول سالها آنها را به دست آورده بودم.
بامستد بار دیگر ثابت کرده است که ذهنی آزاد و رها دارد و تمایل او به آزمایش و یادگیری و آزمون و خطا، او را به مردی تبدیل کرده است که اکنون هست.

واکنش CBUM به پدر شدن !

البته این اولین باری نیست که کریس بامستد با طرفدارانش تعامل دارد. او در ماه ژانویه هم در یک ویدیو اینستاگرامی به سوالات هوادارانش پاسخ داده بود. او در واکنش به اینکه «بابا» خطاب می‌شود، اظهار داشت:
در فضای مجازی بابا بودن خیلی جالب است.
با این حال او اظهار داشت که بابا نامیده شدن از سوی یک فرد بزرگسال به خصوص در مقابل همسرش، برایش بسیار عجیب است. او همچنین وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌خواهد یک «مینی CBUM» داشته باشد، پاسخ جالبی داد.
دوست دارم یک همچین کسی در زندگی داشته باشم. پدر بودن به من حس رضایت می‌دهد.
اظهارات بامستد نشان می‌دهد که او چگونه دوست دارد زندگی و تجربیات خود را با طرفدارانی که بخشی جدایی ناپذیر زندگی او هستند، به اشتراک بگذارد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...