رقیب ایران به فینال آسیا صعود کرد

نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا زیر ۲۰ سال برگزار شد و تیم نوجوانان عراق موفق شد ژاپن را از پیش رو بردارد و به فینال راه پیدا کند.
کدخبر (155232) | 24 اسفند 1401 | ساعت 14:07
0 122
رقیب ایران به فینال آسیا صعود کرد
نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا زیر ۲۰ سال برگزار شد و تیم نوجوانان عراق موفق شد ژاپن را از پیش رو بردارد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش سرخ نیوز، هفته گذشته بود که عراق با گل دقیقه نودی جلوی ایران را برای صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا زیر ۲۰ سال گرفت و علاوه بر صعود به جمع چهار تیم نهایی آسیا، مسافر جام جهانی شد. ببینید: خلاصه بازی جوانان ایران ۰ جوانان عراق ۱ جوانان عراق که با برنامه‌ریزی مناسب خود را آماده این رقابت‌ها کرده بودند در ادامه جاه‌طلبی خود، این بار ژاپن را شکست دادند و راهی فینال شدند. بازی با سامورایی‌ها مطابق میل عراق شروع شد و این تیم خیلی زود و در دقیقه ۱۲ توسط علی جاسم پیش افتاد. برتری عراق تا دقایق پایانی بازی ادامه پیدا کرد اما ژاپن که قصد تسلیم شدن نداشت در دقیقه ۸۳ بالاخره توسط الیناگا به گل دست یافت تا بازی به وقت‌های اضافه برود. در وقت اضافه اول بار دیگر عراق پیش افتاد و این بار جمیل، روی پاس علی جاسم گل دوم عراق را زد. در حالی که تصور می‌شد این بار دیگر عراق برتری را به دست آورد اما این بار ژاپن در دقیقه ۱۱۸ توسط کوماتو روی پاس گل الیناگا بازی را به تساوی کشاند تا ضربات پنالتی برنده را مشخص کند. در ضربات پنالتی عراقی‌ها بی‌نقص کار کردند و هر پنج ضربه آن‌ها تبدیل به گل شد و ژاپن با از دست دادن پنالتی بالاخره قافیه را به عراق باخت. تیم ملی جوانان عراق پس از این صعود شیرین اما نفس‌گیر به فینال حالا در ادامه جاه‌طلبی‌های خود در پی فتح جام ملت‌های آسیا زیر ۲۰ سال هستند. عراق با برنده جوانان کره جنوبی و ازبکستان در فینال دیدار خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...