زلاتان در 41 سالگی به تیم ملی باز می گردد!

سرمربی تیم ملی سوئد اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ در صورت آمادگی و سلامت می تواند برای تیم ملی به میدان برود.
کدخبر (155227) | 24 اسفند 1401 | ساعت 13:58
0 144
زلاتان در 41 سالگی به تیم ملی باز می گردد!
سرمربی تیم ملی سوئد اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ در صورت آمادگی و سلامت می تواند برای تیم ملی به میدان برود.

به گزارش سرخ نیوز، یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد در نشست خبری اخیر خود به آمادگی‌اش برای دعوت از زلاتان ابراهیموویچ به منظور همراهی زردپوشان اسکاندیناوی در بازی‌های پیش روی آنها برابر بلژیک و آذربایجان در مرحله انتخابی یورو 2024 اشاره کرد.

زمانی که سوئد به مصاف بلژیک برود، نزدیک به یک سال از آخرین بازی زلاتان برای سوئد گذشته است. آخرین بازی که ایبرا برای تیم ملی سوئد انجام داد، روز 29 مارس سال 2022 برابر لهستان بود. او که سال 2016 پس از حضور در جام ملت‌های اروپا بازنشسته شده بود، بعد از پنج سال غیبت در این تیم دوباره پیراهن سوئد را به تن کرد و آن را در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 همراهی کرد.

او بعد از آن بازی درگیر مصدومیت شد و تا همین یکی دو ماه قبل خانه‌نشین بود، اما اکنون دوباره پا به توپ شده است و به‌عنوان بازیکن تعویضی برای میلان به میدان می‌رود.

اندرسون در پاسخ به این سؤال که «آیا امکان دارد ایبرا دوباره به تیم ملی سوئد برگردد؟»، گفت:

خب برای اینکه ببینید او دعوت می‌شود یا نه، یکی دو روز دیگر صبر کند. من قبل از این هم گفته‌ام که اگر زلاتان آماده و سالم باشد، حتی اگر در ترکیب اصلی هم قرار نگیرد، نشان داده است که می‌تواند با تأثیرگذاری‌اش روی سایر بازیکنان با ایفای نقش یک الگو و رهبر برای آنها، خدمات فراوانی به تیم انجام دهد. تعهدی که او در کارش نشان می‌دهد، مثال‌زدنی است.

ابراهیموویچ که در 121 بازی‌ ملی‌اش برای سوئد 62 گل زده است، در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ این تیم محسوب می‌شود. او با وجود کم بودن دقایق حضورش در میدان پس از بازگشت به ترکیب میلان، برای این تیم بازیکنی تأثیرگذار بوده و اندرسون امیدوار است که این روند در تیم ملی سوئد هم تکرار شود.

وی افزود:

اگر او به تیم دعوت شود، وضعیتش کمی شبیه میلان خواهد بود. با اینکه دقایق حضورش کم خواهد بود، اما من فکر می‌کنم که او دارد با تمام توانش تلاش می‌کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...