هالند: از شادی گل هایم خسته شدم!

ارلینگ هالند در بازی شب گذشته منچسترسیتی مقابل لایپزیش موفق شد 5 گل از 7 گل تیمش را به ثمر برساند!
کدخبر (155108) | 24 اسفند 1401 | ساعت 06:56
0 150
هالند: از شادی گل هایم خسته شدم!
ارلینگ هالند در بازی شب گذشته منچسترسیتی مقابل لایپزیش موفق شد 5 گل از 7 گل تیمش را به ثمر برساند!

به گزارش سرخ نیوز، منچسترسیتی شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان لاپیزیش بود و با هفت گل از سد این تیم عبور کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ببینید: خلاصه بازی منچسترسیتی ۷ لایپزیش ۰ درخشش خیره‌کننده هالند در این بازی باعث شد که او به رکوردهای بسیاری در تاریخ لیگ قهرمانان دست پیدا کند و با پنج گل زده نقش مهمی را در صعود تیمش به مرحله بعدی این رقابت‌ها ایفا کرده باشد. اما جالب اینجاست که او حتی به زدن پنج گل در یک بازی هم راضی نیست و معتقد است که باید گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف می‌کرد. این ستاره سیتی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:

« من به پپ گواردیولا گفتم که دوست داشتم دبل هت تریک کنم. اما چه کاری می‌شود کرد؟ واقعا دیگر همه چیز در سرم تیره و تار شده بود. به یاد دارم که شوت می‌زدم اما نمی‌توانستم درست فکر کنم. پس از شادی گل‌هایم بسیار خسته شده بودم.»
او با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در این بازی گفت:
« ما به خوبی روی پرسینگ کار کردیم، خصوصا در خانه باید بیشتر بدویم و بیشتر پرس کنیم. ما در گرفتن توپ واقعا خوب هستیم. از نظر من، باید تعداد بازی‌های به این شکل بیشتر باشد. فکر می‌کنم ما می‌توانیم از سیستم پرسینگ بیشتر استفاده کنیم. من هم سعی می‌کنم که توپ را به خوبی وارد دروازه حریف کنم و آن را به جایی بفرستم که دروازه‌بان در آنجا حضور ندارد.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...