بالاخره تکلیف ژیمناستیک ایران روشن شد

مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک که همه تصور می کردند لغو شود و حواشی زیادی داشت، با موفقیت و جنجال زیاد برگزار شد.
کدخبر (155153) | 24 اسفند 1401 | ساعت 10:29
0 65
بالاخره تکلیف ژیمناستیک ایران روشن شد
مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک که همه تصور می کردند لغو شود و حواشی زیادی داشت، با موفقیت و جنجال زیاد برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، به عنوان حسن ختام مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی در سال 1401، امروز قرار بر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک بود؛ در حالی که مثل مجامعی که اخیرا برگزار شده، تا شب گذشته خبری از انتشار لیست کاندیداهای تایید صلاحیت شده نبود. این فدراسیون که حدود 20 ماه با سرپرست اداره می شد و مشکلاتی نیز با ورود فدراسیون جهانی برای آن به وجود آمده بود، امروز قرار بود رییس خود را بشناسد. اما در همان ابتدا مشخص شد که زهرا اینچه درگاهی رئیس قبلی فدراسیون تایید صلاحیت نشده و همین مساله اعتراض طرفداران وی در مجمع را به همراه داشت و در نهایت حدود ۲۴ نفر از اعضا از مجمع خارج شدند. هادی خناری نژاد نیز به عنوان هیات مازندران اولین نفر بود که از مجمع خارج شد و گفت:

"چرا ۲ دقیقه قبل از آغاز مجمع اعلام می‌کنند که چه کسی رد صلاحیت شده است."

با اینکه تصور این بود با خروج این 24 نفر از مجمع انتخابات لغو شود، اما با تایید معاون قهرمانی وزارت ورزش و نماینده فدراسیون جهانی به دلیل حضور بیش از نصف اعضای مجمع، انتخابات ادامه پیدا کرد.

در حالی که خبرنگاران نیز در سالن حضور نداشتند، مشخص شد انتخابات این رشته قرار است با ۲ کاندیدا به نام‌های حبیب نوظهوری و عابد حقدادی برگزار شود. یوسف الطبا از سوریه نیز به عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این مجمع حضور داشت و به دلیل حضور نصف به علاوه یک نفر اعضای حاضر در مجمع، اجازه برگزاری انتخابات را داد. بعد از رای گیری عابد حقدادی ۱۸ رای از مجموع ۴۹ آرا را گرفت و نوظهوری ۸ رای گرفت. با این حساب انتخابات به دور دوم رفت. در دور دوم حقدادی 20 رای و نوظهوری 6 رای کسب کردند و حقدادی با اکثریت آرا رییس شد. این قطعا جنجالی ترین انتخابات تاریخ ژیمناستیک ایران بود که با شکل عجیبی آغاز و در نهایت با ریاست حقدادی به پایان رسید. زهرا اینچه درگاهی هم که از دوره قبلی با وزارت ورزش دچار اختلاف بود، بیرون از مجمع به صحبت با خبرنگاران پرداخت و مجمع را ناعادلانه خواند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...