تاریخ تکرار می‌شود ؛ کانر مک گرگور هرگز کاراته را فراموش نمی کند !

استفان تامپسون می‌گوید کانر مک گرگور از زمان صدمه بلندمدتی که به او وارد شد بسیار تغییر کرده و نحوه مبارزه اش را عوض کرده است.
کدخبر (155062) | 24 اسفند 1401 | ساعت 21:06
0 196
تاریخ تکرار می‌شود ؛ کانر مک گرگور هرگز کاراته را فراموش نمی کند !
استفان تامپسون می‌گوید کانر مک گرگور از زمان صدمه بلندمدتی که به او وارد شد بسیار تغییر کرده و نحوه مبارزه اش را عوض کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، آخرین مبارزه کانر مک گرگور در سال 2021 در UFC 264 بود. او در مبارزه از ناحیه پا آسیب دید و پس از آن دیگر مبارزه نکرد. اما هم اکنون او کاملا آماده است و با احتمال بالایی در اواخر سال 2023 با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد. مک گرگور و چندلر هر دو در سی و یکمین دوره برنامه TUF حضور خواهند داشت. استفان تامپسون اخیرا در این برنامه حضور پیدا کرده و نحوه مربیگری و رفتار او با شاگردان خود را مشاهده کرد. مک گرگور کاملا خودش را وقف این برنامه کرده و مربیگری شاگردان خود را به خوبی انجام می‌دهد. به عقیده تامپسون، مک گرگور عملکرد بسیار خوبی در مربیگری مبارزان خود دارد و ارتباط خوبی با آن ها دارد.

تمجید استفان تامپسون از مربی گری کانر مک گرگور

تامپسون در مصاحبه با Submission Radio گفت:
او مربی بسیار خوبی است و بسیار به شاگردان خود اهمیت می‌دهد. این موضوع خیلی جالب است. من برای درآمد مبارزه می‌کنم. وقتی می‌بینم شخصی مثل مک گرگور تا این حد به من و دیگر شاگردانش اهمیت می‌دهد بسیار حس خوبی به من دست می‌دهد. من مربیان بسیاری را دیده‌ام و سریعا متوجه می‌شوید که بسیاری از آن ها هیچ اهمیتی به شاگردان خود نمی‌دهند.
او در ادامه گفته:
وقتی از مربیگری صحبت می‌شود، منظور فقط چیزی نیست که به شما یاد داده می‌شود، بلکه منظور آن توجه و ارزشی است که مربی برای شما قائل می‌شود. مک گرگور کاملا این کار را انجام می‌دهد. او به مبارزان خود اهمیت می‌دهد.
مک گرگور از سال 2016 عملکرد ضعیفی داشته و تنها یک برد کسب کرده است. مک گرگور در کنار شرکت در برنامه TUF در حال آماده شدن برای مبارزه خود با مایکل چندلر می‌باشد. مک گرگور در سال های اولیه ورودش به UFC از کاراته در بوکس خود استفاده کرد و به دوران اوج خود رسید. تامپسون باور دارد که مک گرگور 34 ساله در حال بازگشت به همان روش مبارزه است؛ بوکس با چاشنی کاراته. تامپسون اظهار کرد:
او در حال بازیابی ریشه های روش مبارزه خود است؛ کاراته. او در طول زندگی اش هیچوقت به طور عمیق کاراته را یاد نگرفت اما او با بسیاری از مبارزان کاراته تمرین کرده است. او کاراته را از آن ها یاد گرفت. به طور مثال مبارزه او با ‌ژوزه آلدو را به خاطر بیاورید. سرعت او، حرکات او و موضع گسترده‌اش نسبت به حریف، به دلیل کاراته بود. او هم اکنون دوباره در حال بازگشت به همان روش است اما در وزن بالاتر. او می‌تواند حریف سختی برای رقبای خود باشد.
وی در ادامه گفته:
اگر تا به حال با کانر دست داده باشید متوجه دست بزرگ او خواهید شد. مشت او به اندازه یک هندوانه کوچک است. تعجبی ندارد که گاهی اوقات او با یک مشت تمام کننده نسخه حریف را می‌پیچد! او می‌خواهد دوباره از قابلیت های کاراته خود استفاده کند. شما نسخه بهتری از او را خواهید دید. او به حرف طرفداران خود گوش کرده است. او در دو مبارزه قبلی خود با پوریر از این قابلیت ها استفاده نکرد. او باید دوباره از آن ها استفاده کند و این بار کانر مک گرگور را با سبک قدیمی او خواهید دید.
هنوز تاریخ مبارزه مک گرگور و چندلر مشخص نشده و هواداران همچنان برای آن لحظه شماری می‌کنند و می‌خواهند نسخه جدید مک گرگور را ببینند. با این حال به نظر می‌رسد که این مبارزه در اواخر سال 2023 برگزار خواهد شد. تامپسون به دنبال کسب قهرمانی در دسته سبک وزن است و برای این کار باید از سد مایکل پریرا عبور کند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...