ستاره پرسپولیس در سودای حضور در تیم ملی

در روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر دعوت سینا اسدبیگی به تیم ملی مطرح بوده است.
کدخبر (155696) | 25 اسفند 1401 | ساعت 18:30
0 68
ستاره پرسپولیس در سودای حضور در تیم ملی
در روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر دعوت سینا اسدبیگی به تیم ملی مطرح بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ظاهراً قرار نیست بحران کمبود بازیکن پرسپولیس را رها کند و این تیم تا آخرین نفس های لیگ برتر بیست و دوم باید با محرومیت، مصدومیت و بیماری دست و پنجه نرم کند. در نیم فصل نخست هافبک ها و مهاجمان سرخپوش مرتبا مصدوم می شدند، حالا هم ویروس سرماخوردگی افتاده به جان سرخ ها و یک به یک بازیکنانش را از پا در می اندازد. به طوری که در بازی مقابل سپاهان، تیم پرسپولیس به دلیل همین موضوع نتوانست از دو بازیکن تاثیرگذار خود یعنی گیورگی گولسیانی، سینا اسدبیگی و عیسی آل کثیر از ابتدا در ترکیب استفاده کند که این تاثیر زیادی در شکست این تیم مقابل رقیب داشت.

اتفاقاتی که سرنوشت بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را تغییر داد

در غیاب اسدبیگی که مهره تأثیرگذاری در خط میانی محسوب می شود، پرسپولیس نتوانست کار بازیسازی و پرسینگ را در مرکز زمین به خوبی انجام دهد و همین موضوع باعث شد مرکز زمین به دست سپاهانی بیفتد تا برخلاف آخرین بازی دو تیم توپ و زمین بیشتر در مالکیت شاهد شاگردان مورایس باشد. اخراج پریرا و ده نفره شدن پرسپولیس مزید بر علت شد تا کفه ترازو بیشتر به نفع سپاهان سنگینی کند. هرچند که در نیمه دوم این مسابقه شاگردان گل محمدی علی رغم یک یار کمتر نمایش هجومی تری را به نمایش گذاشتند، اما در نهایت مقاومت آن ها در واپسین ثانیه ها در هم شکست تا ۳ امتیاز را در خانه از دست دهند؛ ۳ امتیازی که ارزشی به بهای صدرنشینی داشت. چه بسا اگر سینا اسدبیگی در زمین بود می توانست با یک از آن شوت های از راه دور غیرقابل مهار خود قفل دروازه حریف را بشکند و همچون دیدار با گل گهر و نفت مسجد سلیمان برای تیمش گلزنی کند. این موضوع از جایی بیشتر قابل توجه می آید که به یاد آوریم تک گل سپاهانی ها با یک شوت توسط محمد کریمی زده شد؛ شوتی که سرنوشت بازی را عوض کرد.

سینا اسدبیگی به تیم ملی دعوت می شود؟

سینا اسدبیگی در آخرین تمرین پرسپولیس در سال جاری که روز گذشته برگزار شد به دلیل سرماخوردگی نتوانست حضور پیدا کند، اما این غیبت چندان طولانی نخواهد بود و او پس از استراحتی کوتاه با بهبودی کامل قادر خواهد بود در شروع دوباره تمرینات زیر نظر گل محمدی خود را برای ادامه لیگ آماده کند. شاید هم این فرصت نصیب هافبک دفاعی پرسپولیس شد تا در اردوی تیم ملی ایران حاضر باشد. برخی رسانه ها در روزهای گذشته خبر از دعوت اسدبیگی به تیم ملی داده و مدعی شدند امیرقلعه نویی نام این ستاره را در فهرست مردان منتخبش برای دو بازی دوستانه مقابل روسیه و عراق قرار داده. باید دید این شایعه چقدر واقعیت نزدیک خواهد بود و اسدبیگی که فصل خوبی را در پرسپولیس داشته است آیا می تواند موفقیت هایش را با حضور در تیم ملی تکمیل کند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...