قانون عجیب خمز برای بازیکنان تراکتور !

این روزها خمز در تیم تراکتور حرف اول و آخر را می‌زند و اکنون در اقدامی سخت‌ گیرانه حضور در رسانه‌ های تصویری را برای بازیکنان ممنوع کرده است.
کدخبر (155756) | 25 اسفند 1401 | ساعت 18:16
0 73
قانون عجیب خمز برای بازیکنان تراکتور !
این روزها خمز در تیم تراکتور حرف اول و آخر را می‌زند و اکنون در اقدامی سخت‌ گیرانه حضور در رسانه‌ های تصویری را برای بازیکنان ممنوع کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، تراکتور این فصل با حضور خمز اسپانیایی دوباره به روزهای خوش برگشته است و روز گذشته نیز باشگاه تراکتور قرارداد این مربی را برای چهار فصل دیگر تمدید کرد تا هواداران تراکتور از این اقدام به عنوان عیدی بزرگ زنوزی به هواداران یاد کنند. تراکتور خمز در مدت کوتاه عملکرد خوبی داشته و از نظر فنی و نتیجه‌گیری یکی از برترین‌های نیم فصل دوم لیگ برتر خلیج فارس بوده و نظم تاکتیکی در تراکتور به وضوح دیده می‌شود و البته این نظم تیمی تنها در داخل زمین خلاصه نمی‌شود و خمز توانسته از تمامی زیرساخت‌های باشگاه به نفع تیم استفاده کرده و نظم تیمی را در خارج از زمین نیز برقرار کند. خمز که در هتل مخصوص این باشگاه در کمپ اختصاصی مستقر شده است این روزها تمرینات صبح و عصر را در برنامه کاری قرار داده و اعضای این تیم در شرایط اردویی قرار دارند و حضور اعضای تیم در برنامه‌های نوروزی را در روزهای تمرینی ممنوع کرده و در روزهای تعطیلی تمرین نیز بایستی هماهنگی‌ها با وی انجام شود که این مجوز نیز با سخت‌گیری‌های وی همراه است. جوسازی خمز برای کمرنگ کردن نتایج پرسپولیسالبته موضوع دیگر به یک برنامه تلویزیونی برمی‌گردد که در تصویر بازیکن تیم تراکتور لوگو اسپانسر این باشگاه (هواپیمایی آتا) از روی پیراهن حذف شده بود و خمز از طریق مدیریت باشگاه از این موضوع مطلع شده بود و به درخواست برنامه‌های ورزشی جهت ارتباط تصویری با برنامه‌های تلویزیونی جواب رد داده بود و اکنون تصمیم اتخاذ محدودیت‎‌‌های خمز نیز با حمایت باشگاه همراه است. موضوع محدودیت از حضور در برنامه‌های نوروزی به اطلاع بازیکنان و کادر فنی این تیم رسیده است ولی آن‌ها برای گفت‌وگوی صوتی و مکتوب محدودیتی را نخواهند داشت و بازیکنان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با رسانه‌ها در ارتباط باشند. این سخت‌گیری‌های خاص خمز و سبک بازی تراکتور نشان از روزهای خوبی را برای هواداران خواهد داشت و اینکه بلاخره یک مربی توانسته است از امکانات و ساختارهای باشگاه تراکتور به نفع این تیم استفاده بهینه بکند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...