وقتی اشک جورجینا رودریگز درآمد ؛ رونالدو عشق زندگی من است + عکس

جورجینا رودریگز در برنامه جدید خود در نتفلیکس با یادآوری لحظه دلخراشی که یکی از دوقلوهایش را در حین زایمان از دست داده بود، به گریه افتاد.
کدخبر (155661) | 25 اسفند 1401 | ساعت 15:06
0 287
وقتی اشک جورجینا رودریگز درآمد ؛ رونالدو عشق زندگی من است + عکس
جورجینا رودریگز در برنامه جدید خود در نتفلیکس با یادآوری لحظه دلخراشی که یکی از دوقلوهایش را در حین زایمان از دست داده بود، به گریه افتاد.

به گزارش سرخ نیوز، دختر جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو «بلا اسمرالدا» در آوریل سال گذشته در بیمارستانی در منچستر به دنیا آمد اما برادر دوقلوی او درگذشت.

اعلام شده بود که جورجینا رودریگز در فصل دوم مستند «من جورجینا هستم» که قرار است در ۲۴ مارس در سراسر جهان به نمایش درآید، در مورد رنج و عذاب ناشی از مرگ فرزندش مفصل صحبت خواهد کرد، و تریلر جدیدی که روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد که جورجینا هنگام بازگو کردن آن اتفاقات اشک می‌ریزد و می‌گوید:

«زندگی سخت است، زندگی ادامه دارد. من دلایل زیادی برای قوی بودن و ادامه دادن دارم.»

وقتی اشک جورجینا رودریگز درآمد ؛ رونالدو عشق زندگی من است + عکسنامزد رونالدو با تمجید از شریک زندگی خود به خاطر کمک بزرگش در گذراندن تاریک‌ترین دوران زندگی مشترکشان، می‌افزاید:

«کریس به شدت مرا تشویق کرد تا به تعهداتم در زندگی ادامه دهم».

او گفت:

«به زندگی‌ات ادامه بده، و اینگونه بهبود پیدا می‌کنی.»

و ادامه می‌دهد:

«در حال حاضر اولویت من خانواده و فرزندانم هستند. من واقعاً خوشحال و بسیار شکرگزارم.»

در این تریلر همچنین لحظاتی از تولد ۲۸ سالگی جورجینا نیز نشان داده می‌شود. زمانی که کریستیانو هزاران پوند هزینه کرد تا تصویر جورجینا رودریگز به همراه نور و لیزر بر برج معروف خلیفه دبی نمایش داده شود. جورجینا اعتراف می‌کند:

«این روزها غافلگیر کردن من بسیار دشوار است، اما کریستیانو واقعا خلاق و باهوش است. او واقعا خوب است. او عشق زندگی من است.»

جورجینا در قسمت دیگری از برنامه با خواننده و ترانه‌سرای اسپانیایی «رزالیا» ملاقات می‌کند و این خواننده می‌گوید که طرفدار اولین سری مستند «من جورجینا هستم» است و جورجینا را در آغوش می‌گیرد و می‌گوید:

«مستندت را تماشا کردم و بسیار دوستش داشتم.»

از جورجینا همچنین در حال تتو کردن فیلمبرداری شده، که گمان می‌رود مربوط به روزهای بعد از فوت فرزندنش باشد.

نامزد رونالدو که قبلا برای ساعتی ۱۰ پوند در فروشگاه کار می‌کرد و اکنون ۴۷ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، در سری دوم مستندش می‌گوید:

«از نظر من کار کردن ضروری است.»

جورجینا رودریگز که از رونالدو دو فرزند دارد و برای سه فرزند دیگر رونالدو هم مادری می‌کند، همچنین با قدرت اعلام می‌کند:

«من احساس می‌کنم که یک مادر فوق‌العاده و یک زن فوق‌العاده هستم. من یک خواهر هستم، یک دوست هستم، یک زن هستم، من جورجینا هستم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...