کرگدن سیاه؛ بوکسوری که الهام بخش خالکوبی صورت مایک تایسون شد

کلیفورد اتین ملقب به کرگدن سیاه یکی از عجیب ترین حریفان مایک تایسون در دوران ورزشی وی بود.
کدخبر (155268) | 25 اسفند 1401 | ساعت 08:20
0 752
کرگدن سیاه؛ بوکسوری که الهام بخش خالکوبی صورت مایک تایسون شد
کلیفورد اتین ملقب به کرگدن سیاه یکی از عجیب ترین حریفان مایک تایسون در دوران ورزشی وی بود.

به گزارش سرخ نیوز، زندگی حرفه‌ای مایک تایسون چیزی کمتر از نشستن در یک ترن هوایی نداشت اما شاید عجیب‌ترین حریف او مردی به نام «کرگدن سیاه» باشد.

ماجرای تتوی صورت مایک تایسون افسانه‌ای

زمانی که مایک آهنین در 22 فوریه سال 2003 در ممفیس وارد رینگ شد، در مسیر نزولی زندگی ورزشی خود قرار گرفته بود. او ابتدا با کلیفورد اتین که رقیب دندان گیری نبود، روبرو شد و او را تنها در 49 ثانیه ناک اوت کرد. این در شرایطی بود که او ادعا می‌کرد کمرش شکسته است. پیش از این رویارویی، شایعاتی در مورد تناسب اندام این بوکسور 36 ساله و ادعاهایی مبنی بر اینکه او اردوی تمرینی خود را برای مهمانی در لاس وگاس ترک کرده، مطرح شد. مایک تایسون حتی یک هفته قبل از مسابقه خالکوبی نمادین صورت خود را انجام داد. با وجود همه این‌ها، «بدترین مرد روی زمین» قبل از اینکه نظرش تغییر کند، تصمیم داشت مبارزه را لغو کند. گویا تایسون افسانه‌ای به برد خود اطمینان نداشت و احتمالا شکست را بیش از حد به خودش نزدیک می‌دید. کرگدن سیاه؛ بوکسوری که الهام بخش خالکوبی صورت مایک تایسون شد پس از این مبارزه اتین بلافاصله اعلام ورشکستگی کرد. با این حال پس از آن او با مزرعه پر سود حشیش، چندین حضور در فیلم‌های هالیوود و بازگشتش به رینگ در برابر روی جونز جونیور در سال 2020 مورد توجه قرار گرفت و در این میان مدت زیادی را هم در زندان سپری کرد. زندان باعث شد او دوباره برای حضور در مسابقات بوکس انگیزه پیدا کند. اتین که اکنون 53 سال دارد، پس از محکوم شدن در سال 2006، در حال گذراندن حکم 105 سال زندان در لوئیزیانا به دلیل سرقت مسلحانه، آدم ربایی و تلاش برای قتل یک افسر پلیس است. این بوکسور که با رکورد 29 برد، دو تساوی و چهار باخت بازنشسته شد، در زندان متوجه استعدادش در نقاشی شد و به این هنر روی اورد.

هنر ناجی زندگی رغیب دیرینه مایک تایسون

لین اوشی که به امور تجاری کلیفورد اتین رسیدگی می‌کند، در گفت‌وگو با TMZ عنوان کرده که چگونه هنر توانسته زندگی این بوکسور را نجات دهد.
او شگفت انگیز است. او نقاشی را در داخل زندان جدی گرفت و پس از اینکه مورد اعتماد قرار گرفت، به نگهبان بخش هنری ارتقا پیدا کرد و شب‌ها در اتاق نقاشی می‌خوابید. این مساله باعث شد تا او از بسیاری از حواشی زندگی اجتماعی دور بماند. حتی به یاد دارم که پلیس نیواورلئان یکی از نقاشی‌هایش را برای ساختمان پلیس خریداری کرد.
با این حال، زندگی همیشه برای این بوکسور هنرمند به زیبایی آنچه که گفته شد، نبوده است. در سال 2015 پس از اینکه در اتاق نقاشی خود مورد حمله قرار گرفت که نزدیک بود کشته شود، به یک زندان جدید منتقل شد. کرگدن سیاه؛ بوکسوری که الهام بخش خالکوبی صورت مایک تایسون شد اوشی می‌گوید:
بعد از حمله به وی، اوضاع بد شد. او تا پیش از این اتفاق تمام بوم‌ها و وسایل نقاشی خود را در آن اتاق نگه می‌داشت اما حالا همه چیز عوض شده بود. امیدوارم برخی از دوستان از گذشته کلیفورد بتوانند به او به عنوان یک بوکسور کمک کنند.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...