نسل بعدی بدنسازی از آن نیجریه است ؛ آینده در دستان اندرو جکد و سمسون دائودا ؟

کدخبر (155491) | 25 اسفند 1401 | ساعت 19:34
0 1606
نسل بعدی بدنسازی از آن نیجریه است ؛ آینده در دستان اندرو جکد و سمسون دائودا ؟
پس از درخشش اندرو جکد و سمسون دائودا قهرمانان نیجریایی در رقابت های آرنولد کلاسیک 2023 بسیاری این 2 را آینده بدنسازی دنیا می دانند.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، سمسون دائودا و اندرو جکد بدنسازان نیجریایی در آرنولد کلاسیک 2023 خوش درخشیدند. دائودا قهرمان شد و اندرو جکد مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کرد. این موضوع کاملا قدرت کشور نیجریه را نسبت به دیگر کشورها در این رقابت به رخ می‌کشد. جکد اخیرا در فضای مجازی قهرمانی دائودا و مدال برنز خود را با طرفداران جشن گرفت.

خوشحالی سمسون داوئدا از رقابت با اندرو جکد

سمسون دائودا قهرمان آرنولد کلاسیک پستی از اندرو جکد را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد. جکد در این پست اظهار کرده بود که بسیار از رقابت با هم وطن خود در این مسابقات بسیار معتبر بدنسازی خوشحال است. با این حال طرفداران باور دارند که این دو غول نیجریایی دو بدنساز برتر و قدرتمند نسل خود هستند.

عطش زیاد اندرو جکد برای رقابت‌های بیشتر با سمسون دائودا جکد در پست اخیر خود در اینستاگرام تصویری از خودش و دائودا را منتشر کرد. آن ها در این عکس در حال فیگورگیری و نشان دادن بدن عضلانی خود در آرنولد کلاسیک 2023 بودند. او فیزیک خود و قهرمان آرنولد کلاسیک را با یکدیگر مقایسه کرد:

134 کیلوگرم مقابل 123 کیلوگرم. 188 سانتی متر مقابل 188 سانتی متر. نیجریه مقابل نیجریه.

نسل بعدی بدنسازی از آن نیجریه است ؛ آینده در دستان اندرو جکد و سمسون دائودا ؟

واکنش اندرو جکد پس از کسب مدال برنز در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳

اندرو جکد از رقابت با هم وطن نیجریایی خود بسیار مفتخر است. او نوشت:

بسیار خوشحالم که برای دومین بار با تو رقابت کردم، امیدوارم که باز هم در آینده با یکدیگر به روی صحنه برویم.

دائودا و جکد پیش از آرنولد کلاسیک در مستر المپیا 2022 با یکدیگر به روی صحنه رفتند. دائودا در این مسابقات در جایگاه ششم و جکد در جایگاه هشتم قرار گرفت. هر دوی آن ها از مستر المپیا پیشرفت های قابل توجهی کردند و به خوبی قدرت کشور نیجریه را به رخ سایر کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها کشیدند. شیر نیجریایی با جکد موافق است و پست او را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

نسل بعدی بدنسازان ما هستیم. من هم بسیار از رقابت با تو مفتخرم.

نسل بعدی بدنسازی از آن نیجریه است ؛ آینده در دستان اندرو جکد و سمسون دائودا ؟

نظر مثبت هواداران از رقابت دو بدنساز نیجریایی

هوادران نیز در این پست محبت آمیز نظرات خود را در رابطه با موفقیت های این دو بدنساز نیجریایی اظهار کردند. هواداران نیز با دائودا موافق هستند. اگر دائودا و جکد همچنان با قدرت به تلاش های سخت خود ادامه دهند می‌توانند مسابقات پیش رو را در کنار یکدیگر یکی پس دیگری فتح کنند. بسیاری از هواداران با چنین اتفاقی موافقند و بسیاری نیز درباره آن هیجان زده هستند. در اینجا تعدادی از نظرات طرفداران را با یکدیگر می‌خوانیم.

به عقیده بعضی از آن ها این دو غول نیجریایی نسل بعدی جی کاتلر و رونی کلمن هستند:

— نسل بعدی رونی و جی اینجا هستند! دو تا از بهترین بدنسازان تاریخ! — آینده پیش چشمان ماست. شما با یکدیگر می‌توانید تمام رقابت‌ها را فتح کنید. به شما تبریک می‌گویم.

بسیاری از کاربران فضای مجازی تغییراتی را در دنیای بدنسازی را گوشزد کردند:

— بله، نسل بعدی مربوط از آن این دو غول نیجریایی خواهد بود. — بعضی نیز در رابطه با فیزیک آن‌ها در تصویر منتشر شده صحبت کردند: «شما نیازی به اثبات خود ندارید. فیزیک شما با ما صحبت می‌کند. — بسیار پست خوبی گذاشتید. بسیار خوشحالم که می‌بینم دو بدنساز بزرگ اینگونه به یکدیگر احترام می‌گذارند.

— آن ها تمام توجه را در آرنولد کلاسیک از آن خود کردند. قطعا شما بهترین فیزیک ها را داشتید. من آینده ای را می‌بینم که در آن شما تا مدت ها با یکدیگر برای قهرمانی خواهید جنگید!

— پیشرفت آن ها واقعا فوق العاده است و آن ها نیز از رقابت با یکدیگر در مسابقات آینده بسیار هیجان زده هستند.

نسل بعدی بدنسازی از آن نیجریه است ؛ آینده در دستان اندرو جکد و سمسون دائودا ؟

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...