اعتراف تلخ نیک واکر ؛ برای سمسون دائودا کلاه از سر بر می دارم

نیک واکر که در دسته آزاد آرنولد کلاسیک 2023 مقابل سمسون دائودا ناکام ماند اعلام کرد که شب قبل از این مسابقات دچار مسمویت غذایی شده است.
کدخبر (155416) | 25 اسفند 1401 | ساعت 13:50
1 306
اعتراف تلخ نیک واکر ؛ برای سمسون دائودا کلاه از سر بر می دارم
نیک واکر که در دسته آزاد آرنولد کلاسیک 2023 مقابل سمسون دائودا ناکام ماند اعلام کرد که شب قبل از این مسابقات دچار مسمویت غذایی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر پس از کسب مقام دوم در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 همچنان درباره عنوان دومی خود در این رقابت صحبت می‌کند. او در گفت و گو با گای سیسترنینو، درباره پیروزی پر سر و صدای سمسون دائودا در این رقابت صحبت کرده است.

من امید زیادی داشتم و می‌گفتم باید قهرمان این رقابت شوم. اما آنها گفتند که نیک واکر دوم شده و این یک لطمه بزرگ برایم بود.
در مرحله پیش داوری و فینال سی و پنجمین دوره سالانه رویداد آرنولد کلاسیک، همه نگاه‌ها به اندرو جکد، سمسون دائودا و نیک واکر بود. بسیاری می‌گویند که واکر بهترین فرم خود تا به امروز را در این مسابقات به نمایش گذاشت اما شکل و اندام پایین تنه سمسون دائودا او را به قهرمانی رساند. در همین حال جکد در اولین حضور خود روی سکوی سوم قرار گرفت. اعتراف تلخ نیک واکر ؛ برای سمسون دائودا کلاه از سر برمی دارم

واکنش تند هواداران نیک واکر در شبکه های اجتماعی

تنها چند روز پس از مشخص شدن قهرمانی این دوره، واکر از طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی درخواست کرد که نظرات خود را در مورد نتیجه این رقابت به صورت محترمانه بیان کنند. اوایل همین هفته بود باب سیچریلو که در آرنولد کلاسیک به عنوان نماینده ورزشکاران حضور داشت، عنوان کرد که واکر باید به جای مقام دومی، سوم می‌شد. او همچنین تمام تلاش خود را کرد تا دیگران را از روند داوری در رویدادهای بزرگی مانند آرنولد کلاسیک و مستر المپیا مطلع کند. همچنین کریس استو که مربی اندرو جکد در آرنولد کلاسیک بود، اخیراً نتایج را مورد بررسی قرار داده است. او مخالف استفاده از کارت امتیازها بود و بیان کرد که این کارت‌ها گیج کننده بودند چرا که واکر با دو ورزشکاری مواجه شد که از نظر قد و قامت بلندتر از وی بودند. در حالی که کارت‌های امتیازی نمایش را برای سمسون دائودا شبیه به یک «اسلم دانک» کرده بودند، استو معتقد است که واکر می‌توانست دائودا را در رقابت تک به تک شکست دهد. اعتراف تلخ نیک واکر ؛ برای سمسون دائودا کلاه از سر برمی دارم

نیک واکر شب قبل از مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 مسموم شده است!

واکر می‌گوید در مرحله پیش داوری او 110 کیلوگرم وزن داشته اما شب دچار مسمومیت غذایی شده است.
صبح پیش داوری، من حدود 110 کیلوگرم وزن داشتم. من چیز زیادی نمی‌خوردم. احتمالا در هر وعده غذایی 500 گرم برنج ، 30 یا 20 گرم کره بادام، یا 20 گرم و 80 تا 100 گرم موز می خوردم. برخی از وعده‌های غذایی حاوی مافین بودند. ساعت 11:30 شب بود و وقتی به دستشویی رفتم متوجه شدم که دچار مشکلات گوارشی شدم. بعد از آن درد شدیدی در قسمت پایین شکمم احساس کردم.
نیک واکر می‌پذیرد که سمسون دائودا پکیج بهتری را به آرنولد کلاسیک آورده بود اما گمان نمی‌کرد که این برای شکست دادن قهرمان سابق آرنولد کلاسیک کافی باشد.
وقتی نامم را به عنوان نفر دوم شنیدم، به خودم گفتم لعنتی. هر جا قهرمانی باشد من آنجا هستم و من باید آن را می‌بردم. سمسون بی نظیر بود و برایش کلاه از سر برمی‌دارم اما او نتوانست مرا شکست دهد. من قبلا از شروع رقابت هم به همسرم گفتم که همه چیز به این بستگی دارد که اتفاقات چطور پیش برود. ممکن است اول بشوم یا سوم.

اعتراف تلخ نیک واکر ؛ برای سمسون دائودا کلاه از سر برمی دارم

خوشحالی نیک واکر از سوم شدن اندرو جکد

نیک واکر می‌گوید وقتی نام اندرو جکد صدا زده شد، این حس را داشته که انگار خودش قهرمان شده است. واقعا پذیرفتن ایستادن در رتبه دوم دشوار است به خصوص اینکه مقدار جایزه رقابت به 300 هزار دلار افزایش پیدا کرده بود.
این اتفاق مانند خوردن یک قرص سفت بود. اول نمی‌خواستم حضور داشته باشم اما آنها مبلغ جایزه را افزایش دادند که مانند این بود که بگویند دوست دارید در رقابت حضور داشته باشید؟ همین باعث شد به رقابت برگردم. این یک معامله بزرگ و سخت بود.
با توجه به پیشرفت‌هایی که اندرو جکد از زمان کسب کارت حرفه‌ای خود در آرنولد کلاسیک آماتور داشته، واکر مطمئن است که روزی او بر بخش آزاد مردان تسلط پیدا خواهد کرد. اعتراف تلخ نیک واکر ؛ برای سمسون دائودا کلاه از سر برمی دارم
قطعا این رقابتی‌ترین آرنولد کلاسیک در طول تاریخ بود. راستش حتی انتظار نداشتم اندرو به این خوبی باشد. وقتی او برهنه شد تا خودش را آماده کند و برنزه شود، من با خودم گفتم بله او آماده به میدان آمده است. من هم برای اندرو خیلی خوشحالم. اندرو احتمالا یکی از بامزه‌ترین افرادی است که می شناسم. اینکه می‌بینم تلاش‌هایش به بار نشسته، واقعا برایش خوشحالم می‌شوم.
میلوس سارسف مربی سمسون دائودا نیز پیروزی بزرگ شاگرد خود را تحلیل کرده است. او یکی از دلایل اصلی شکست واکر را کم شدن حجم عضلات پایش می‌داند. علاوه بر این سارسف تصریح کرد که بیگ رامی علیرغم اینکه پکیج بهتری از آخرین المپیای خود به روی صحنه آورده بود، به دلیل کم بودن جزئیات عضلاتش نتوانست در جایگاه بهتری قرار گیرد. نیک واکر قصد دارد از تعطیلات فصل استفاده کند تا برای سومین حضور در مستر المپیا در نوامبر امسال کسب آمادگی کند. طرفداران منتظر نبرد هیجان انگیز دیگری بین سمسون دائودا و واکر هستند؛ کسانی که هر دو هدف یکسانی برای کنار زدن مستر المپیای فعلی یعنی هادی چوپان از سلطنت دارند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ملاک امتیاز دهی این مسابقه نمیدونم برچ اثر بوده اگه تناسب مهم بود اندرو جکد خیلی سر بود اگه عضله و کات مهم بود نیک واکر و بیگ رامی از بقیه سرتر بودن. عکس روی صحفه بدن ها نمایان هست. خوب شد هادی چوپان شرکت نکرد وگرنه سوم یا چهارمش میکردن با این داوریشون
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...