رونی کلمن شناگری فراتر از مایکل فلپس ؛ رازهایی که از زندگی پادشاه لو رفت!

رونی کلمن یک شناگر حرفه ای است و مدرکی دارد که حتی مایکل فلپس اسطوره ای و دارنده 28 مدال شنای المپیک نیز آن را ندارد.
کدخبر (155464) | 25 اسفند 1401 | ساعت 13:40
0 324
رونی کلمن شناگری فراتر از مایکل فلپس ؛ رازهایی که از زندگی پادشاه لو رفت!
رونی کلمن یک شناگر حرفه ای است و مدرکی دارد که حتی مایکل فلپس اسطوره ای و دارنده 28 مدال شنای المپیک نیز آن را ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، همه می‌دانند که رونی کلمن قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا قبل از ورود به عرصه بدنسازی، به عنوان پیک و نگهبان کار می‌کرد. با این حال چیزی که خیلی از مردم نمی‌دانند این است که او دارای مدرک شنای ارزشمندی است که حتی مایکل فلپس اسطوره شنا هم آن را ندارد. کلمن در جدیدترین ویدیوی خود این راز را افشا کرده و با هوادارانش در میان گذاشته است. اخیرا رونی کلمن ویدیویی با عنوان «عضلانی ترین مرد پیتزا رسان» در کانال یوتیوب خود منتشر کرده و برخی از حقایق ناشناخته را در مورد زندگی دانشگاهی خود برملا کرده است. در میان این بخش‌های مخفیانه از زندگی رونی کلمن، او عنوان کرد که دارای یک مدرک ارزشمند شنا است که هر کسی نمی‌تواند آن را بدست آورد. رونی کلمن شناگری فراتر از مایکل فلپس ؛ رازهایی که از زندگی پادشاه لو رفت!

مدرک ناشناخته رونی کلمن چیست؟

کلمن در حالی که در جدیدترین ویدیوی یوتیوبی خود، برخی از سرگرمی‌های مورد علاقه‌اش را خود فاش کرده، اظهار داشت که عاشق شنا است. او یک شناگر حرفه‌ای است که دارای گواهینامه معتبر نجات غریق از صلیب سرخ آمریکا است. قهرمان 8 دوره مستر المپیا در این ویدئو اظهار داشت:
من یک نجات غریق تایید شده توسط صلیب سرخ آمریکا هستم. وقتی بچه بودم، هر روز شنا می‌کردم. بنابراین، هر روز دو کار را به طور دائم انجام می‌دادم؛ شنا و ماهیگیری.
اگرچه بعدها کلمن مسیر زندگی خود را به سوی بدنسازی تغییر داد اما به نظر می‌رسد که او همیشه متابولیسم و رژیم غذایی شناگری مانند مایکل فلپس را در زندگی خود داشته است.

رژیم غذایی رونی کلمن مانند مایکل فلپس

رونی کلمن در مصاحبه سال گذشته خود با پادکست جو روگان، رژیم غذایی استثنایی خود را که به وی کمک کرد تا به اندام مورد نظرش برسد، عنوان کرد. در کمال تعجب رژیم غذایی رونی کلمن شباهت زیادی با مایکل فلپس داشت. او هر سال حدود 50 کیلوگرم عضله ایجاد می‌کرد و این تنها با زدن وزنه‌های سنگین و خوردن زیاد غذا امکان‌پذیر بود. در واقع کلمن شب‌ها از خواب بیدار می‌شد تا سوخت بدنش را تامین کند. او اغلب شب‌ها گرسنه می‌شد و به سراغ غذا خوردن می‌رفت. رونی کلمن شناگری فراتر از مایکل فلپس ؛ رازهایی که از زندگی پادشاه لو رفت!
وقتی این‌طور غذا می‌خوری، به نوعی عادت می‌کنی و هر سه ساعت یکبار گرسنه می شوی.
از سوی دیگر مایکل فلپس در سال‌های حرفه‌ای زندگی ورزشی خود یک رژیم غذایی با 10 تا 12 هزار کالری داشت. او فقط می‌‎خورد، تمرین می‌کرد و می‌خوابید. با این حال تنها تفاوت بین رژیم غذایی کلمن و مایکل فلپس این بود که کلمن روی مواد غذایی بزرگتر –ماکروها- متمرکز بود و دومی روی حجم غذا تمرکز داشت. رونی کلمن شناگری فراتر از مایکل فلپس ؛ رازهایی که از زندگی پادشاه لو رفت! بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...