واکنش جالب فرگوسن به قهرمانی آرسنال یا سیتی در لیگ برتر

سر الکس فرگوسن به یکی از خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه تیمی این فصل عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست خواهد آورد؟ پاسخ جالبی داد.
کدخبر (155468) | 25 اسفند 1401 | ساعت 08:43
0 65
واکنش جالب فرگوسن به قهرمانی آرسنال یا سیتی در لیگ برتر
سر الکس فرگوسن به یکی از خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه تیمی این فصل عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست خواهد آورد؟ پاسخ جالبی داد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از اسپورت بایبل، به نظر می رسد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بین دو تیم آرسنال و منچسترسیتی باشد و باید دید کدام تیم می تواند جام قهرمانی را در نهایت بالای سر ببرد. در حال حاضر آرسنال با ۵ امتیاز بیشتر از سیتی در صدر جدول قرار گرفته است و امیدوار است که بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. تیم مایکل آرتتا با وجود اینکه تنها ۱۱ بازی فصل باقی مانده است یک رقیب سرسخت را مقابل خود می بیند که اتفاقا باید یک دیدار نیز با هم داشته باشند. هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که روند رو به رشد این تیم باعث شود تا یونایتد هم به کورس قهرمانی اضافه شود ولی شکست سنگین برابر لیورپول و توقف برابر ساوتهمپتون باعث شد تا شانس قهرمانی این تیم کم شود. سر الکس فرگوسن اسطوره یونایتد و پرافتخارترین مربی تاریخ این رقابت‌ها در پاسخ به این سوال که فکر می کند چه تیمی از بین آرسنال و یونایتد عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست می آورد؟ گفت: هیچ علاقه‌ای ندارم. اگر منچسترسیتی بتواند در این فصل قهرمان شود، پپ گواردیولا به رکورد ۳ قهرمانی پیاپی او در انگلیس می رسد ولی از طرفی فرگوسن همیشه با آرسنال چالش داشته و به همین خاطر است که سرمربی پرافتخار سابق یونایتد ترجیح می دهد هیچ کدام از این تیم ها قهرمان نشوند. فرگوسن بعد از ۲۶ سال در نهایت در سال ۲۰۱۳ از منچستریونایتد جدا و با دنیای مربیگری نیز خداحافظی کرد. از آن زمان تاکنون، چند مربی جانشین او شدند ولی نتوانستند یونایتد را به قهرمانی در لیگ برتر برسانند. از آن زمان تاکنون، ۶ مربی جانشین او شده‌اند. ابتدا دیوید مویس اسکاتلندی، هموطن فرگوسن که حضورش در این تیم به یک سال نکشید، سپس لوییس فان خال و در ادامه ژوزه مورینیو هدایت این تیم را بر عهده گرفتند. سپس نوبت به اوله گنار سولسشایر و رالف رانگنیک نیز رسید و در تابستان اریک تن هاخ هدایت تیم را بر عهده گرفت

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...