با این ترفند صادقی را احیا کنید!

هفته های پایانی فصل برای سعید صادقی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
کدخبر (155992) | 26 اسفند 1401 | ساعت 14:21
0 71
با این ترفند صادقی را احیا کنید!
هفته های پایانی فصل برای سعید صادقی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سعید صادقی که با سر و صدای زیاد در ابتدای فصل سرخپوش شد نتوانست آن عملکردی را که در تیم گل گهر داشت در پرسپولیس تکرار کند. این بازیکن فصل گذشته با ثبت ۱۴ پاس گل بالاتر از ترابی و آذرباد توانسته بود عنوان برترین پاسور لیگ را از آن خود کند و به واسطه عملکرد درخشانش مورد توجه تیم های سرشناس لیگ برتری قرار بگیرد. این توجه تا حدی زیاد بود که رسانه ها به صادقی بمب نقل و انتقالات سرخ ها لقب داده بودند و کار به جایی رسید که پیوستنش به پرسپولیس با واکنش های عجیبی از سوی مسوولین استقلال ایران همراه شد. به طوری که هر بار یک داستان جدید از انتقال صادقی به پرسپولیس مطرح می شد و یک روز از قرارداد نجومی این بازیکن می گفتند و روزی دیگر از وعده بازی در تیم ملی ایران !

مصدومیت های متوالی شماره ۲۱

به هر صورت هافبک بی حاشیه گل گهر در چنین فضای سنگینی پا به بزرگ ترین تیم ایران گذاشت تا بتواند از عنوان فصل قبل خود دفاع کند.‌از همان ابتدا پیش بینی می شد که او کار سختی برای اثبات خود داشته باشد. همین اتفاق هم افتاد و تنها پس از دو بازی انتقادات از صادقی شروع شد که چرا خبری از پاس گل و درخشش نیست و... تا این که در هفته پنجم او با یک شوت تماشایی دروازه هوادار را باز کرد و در این بازی دبل کرد. چند هفته بعد در مقابل نساجی نخستین پاس گل فصلش را توانست به ثبت برساند، اما انگار این پاس برای صادقی چندان آمد نداشت و با مصدومیتی سخت همراه شد تا این بازیکن یک ماهی را دور از ترکیب باشد و ۴ بازی در لیگ برتر خلیج فارس و ۲ دیدار جام حذفی را از دست دهد. او از هفته نوزدهم به ترکیب بازگشت و در جریان برتری ۲-۱ مقابل صنعت نفت دقایقی را در آبادان بازی کرد تا مربیان پرسپولیس را از بازگشت خود خوشحال کند. اما این شادمانی دوام چندانی نداشت و در حالی که گل محمدی روی حضور این ستاره در بازی مقابل هوادار حساب کرد، در همان نیمه نخست دچار آسیب دیدگی شد تا کادرفنی دست به یک تغییر اجباری بزند. دومین مصدومیت فصل سعید صادقی هم سخت و طولانی بود و این ستاره تکنیکی در سه هفته پایانی سال مقابل نفت مسجد سلیمان، تراکتور و سپاهان غیبت داشت تا پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل خود و خصوصا دو جدال مهم جام حذفی و لیگ برتر مقابل سپاهان از در اختیار داشتن هافبک تاثیرگذارش محروم بماند. غیبت صادقی خصوصا در آخرین بازی دو تیم به شدت محسوس بود و چه بسا اگر این بازیکن در ترکیب حضور می یافت، با حرکات پا به توپ و پاس های خود می توانست در خلق موقعیت گل به پرسپولیس زیادی کمک کند.

هفته های سرنوشت ساز صادقی

خوشبختانه مصدومیت سعید صادقی رفع شده و این بازیکن در تمرینات روزهای اخیر حضور فعالی داشت و حالا این فرصت را دارد تا از تعطیلی لیگ و استراحت چند روزه ای که گل محمدی برای آن ها در نظر گرفته است برای آماده سازی خود استفاده کند. هر چند که این اتفاقات باعث شد او فرصت حضور در تیم ملی را از دست دهد. از جایی که صادقی در گذشته شاگرد قلعه نویی بوده و این مربی شناخت خوبی از توانایی هایش دارد چه بسا وی را که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد برای بازی با عراق و روسیه مدنظر قرار می داد، اما همان طور که اشاره شد مصدومیت های متوالی صادقی و عدم درخشش در پرسپولیس در حال حاضر شانس او را برای حضور در تیم ملی بسیار کمرنگ کرده است. این بازیکن اگر می خواهد جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ را هم به مانند جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دست ندهد باید در ادامه فصل تلاشش را چند برابر کند. ۷ هفته پایانی فصل می تواند هفته های سرنوشت سازی برای صادقی باشد و موقعیتش را چه در پرسپولیس و چه تیم ملی تغییر دهد.

کاشته ها را به این ستاره بسپارید!

شاید سپردن ضربات ایستگاهی به سعید صادقی بتواند بخت این ستاره تکنیکی را برای درخشش در ادامه لیگ باز کند! چرا که این بازیکن بیش از نیمی از پاس گل های خود در گل گهر را که منجر به آقای پاس گلی او شد از همین طریق ثبت کرده بود. اما در پرسپولیس کمتر این فرصت در اختیار صادقی قرار داده شده و معمولا ضربات کرنر یا شروع مجدد را مهدی ترابی یا امید عالیشاه می زنند. خوشبختانه به واسطه حضور بازیکنان تکنیکی در هر بازی موقعیت های اینچنینی زیاد بدست می آید که می توان آن را بین بازیکنانی که تبحر ایستگاهی زدن را دارا هستند تقسیم کرد تا این بخش استعداد سعید صادقی در پرسپولیس بی ثمر هدر نرود. این مسئله بیشتر از همه می تواند به نفع خود تیم باشد و گره گلزنی تیم را در بازی هایی که کارش برای گلزنی مقابل تیم های دفاعی به مشکل می خورد باز کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...