جهانبخش : این اتفاق در تیم ما سابقه نداشته است

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی با ابراز خوشحالی از حضور در فاینورد، می‌گوید تیم ملی با اتحاد خود به صدر جدول لیگ این کشور تکیه زده است.
کدخبر (155895) | 26 اسفند 1401 | ساعت 09:23
0 130
جهانبخش : این اتفاق در تیم ما سابقه نداشته است
علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی با ابراز خوشحالی از حضور در فاینورد، می‌گوید تیم ملی با اتحاد خود به صدر جدول لیگ این کشور تکیه زده است.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فاینورد در این فصل از رقابت‌های لیگ هلند با سه امتیاز اختلاف به نسبت آژاکس در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد و در لیگ اروپا نیز به جمه هشت تیم پایانی راه یافته است. علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی تیم فاینورد، درباره مسیر سخت موفقیت فاینورد به روزنامه هلندی تلگراف گفت:
شما می‌بینید که بسیاری از بازیکنان در تابستان تیم را ترک کرده‌اند و تنها گروه کوچکی از بازیکنان باقی مانده‌اند. اینجا بازیکنان جدید و جوان بسیاری حضور دارند که تقریباً همه آن‌ها تجربه کمی دارند و از خارج از هلند آمده‌اند. اما من به جرأت می‌توانم بگویم که حال و هوای تیم با این اتحادی که در تیم وجود دارد، حتی بهتر از گذشته است.
ملی‌پوش ۲۹ ساله ایرانی که سابقه بازی در تیم‌های NEC و آلکمار هلند را در کارنامه دارد و نقش پررنگی در موفقیت‌های فاینورد داشته است، درباره حضور خود در فوتبال هلند و حضور بازیکنان جوان در فاینورد می‌گوید:
من هم این مسیر را طی کردم. من ۱۹ ساله بودم که از ایران به هلند آمدم. اگر به کشوری می‌آیید که زبان آن جا را بلد نیستید، طبیعتاً اوقات سختی را خواهید داشت. حالا من هرروز سعی می‌کنم به بازیکنان کمک کنم و مربی هم می‌تواند این چقدر مهم است که ما می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم.
بازیکن سابق برایتون انگلیس در ادامه گفت:
این کمک نه‌تنها در داخل زمین، بلکه در خارج از زمین هم وجود دارد. در نتیجه، ما نه‌تنها حال و هوای خوبی داریم، بلکه چنین نگرش (پیروزی) در تیم ما سابقه نداشته است.
جهانبخش در این فصل‌ ۳۰ بار با پیراهن فاینورد به میدان رفته است که حاصل آن هفت گل و ۶ پاس گل بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...