حمایت ادل از شکیرا ؛ مشکلات پیکه اساسی است !

ادل، خواننده بریتانیایی، پس از تماشای اجرا زنده شکیرا از آهنگی که برای همسر سابق خیانت کارش خوانده است، گفت: «جرارد پیکه دردسر های زیادی خواهد داشت !»
کدخبر (156079) | 26 اسفند 1401 | ساعت 20:26
0 192
حمایت ادل از شکیرا ؛ مشکلات پیکه اساسی است !
ادل، خواننده بریتانیایی، پس از تماشای اجرا زنده شکیرا از آهنگی که برای همسر سابق خیانت کارش خوانده است، گفت: «جرارد پیکه دردسر های زیادی خواهد داشت !»

به گزارش سرخ نیوز، ادل خواننده سرشناس انگلیسی درحین برگزاری کنسرتش در لاس وگاس، درباره حضور چشمگیر شکیرا در برنامه تلویزیونی جیمی فلن اظهار نظر کرد. این خواننده محبوب هنگام قدم زدن از میان جمعیت هوادارانش در کولوسئوم کاخ سزار، از یکی از طرفدارانش پرسید به جز خودش به کدام خواننده دیگر علاقه دارد؟ این طرفدار پاسخ داد که شکیرا را دوست دارد که ادل 34 ساله هم در ادامه صحبت‌های این هوادار عنوان کرد:

من برنامه او با جیمی فلن را دیدم. شوهر سابقش واقعا مشکلات اساسی دارد.
پس از آن ویدیو این گفت‌وگوی کوتاه به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. حمایت ادل از شکیرا ؛ مشکلات پیکه اساسی است !

شکیرا با جدایی از پیکه 14 رکورد گینس را شکست!

هفته گذشته شکیرا در برنامه تلویزیونی جیمی فلن حضور پیدا کرد و درباره جدایی خود از جرارد پیکه و همچنین اتفاقاتی که در طول زندگی این زوج سرشناس پیش آمده بود، صحبت کرد. این خواننده کلمبیایی به مشکلاتی که با همسر سابقش داشت، اشاره کرد و پس از آن آهنگ معروفش با دی جی Bizarrap را اجرا کرد؛ آهنگی که بیش از 400 میلیون بار در یوتیوب شنیده شده و باعث شد شکیرا 14 رکورد کتاب گینس در بخش موسیقی لاتین را از آن خود کند. شکیرا حین اجرای این اهنگ با تماشاگران حاضر در سالن شروع به رقصیدن کرد و این در حالی بود که بخش عمده ترانه آهنگ شکیرا بر علیه پیکه و نامزدش بوده است. شکیرا در این برنامه اعتراف کرد که ایده اصلی این آهنگ از پسرش میلان گرفته شده است. شکیرا می‌گوید پسرش یک موسیقدان است و به طور کلی از فرزندانش مشاوره می‌گیرد و آنها مربیانش هستند. میلان کسی بود که به من گفت:
باید با Bizarrap کار کنی. او حتی یک پیام صوتی به مدیرم فرستاد و به او گفت که باید این کار را انجام دهیم زیرا قرار است شماره یک دنیا شویم.
حمایت ادل از شکیرا ؛ مشکلات پیکه اساسی است !

پیکه: دیگر نمی خواهم در مورد شکیرا صحبت کنم!

این خواننده کلمبیایی همچنین در مورد انبوه احساساتی که از سوی مردم دریافت کرده، توضیح داد و عنوان کرد که این حجم از احساسات به من نشان داد که چقدر مردم با این آهنگ ارتباط برقرار کردند و آن را دوست داشتند. این آهنگ اسپانیایی که در ماه ژانویه منتشر شد، بیشترین استریم‌های اسپاتیفای در 24 ساعت و بیشترین بازدید از یک آهنگ اسپانیایی در یوتیوب در 24 ساعت را به خود اختصاص داد و به اولین آهنگ اسپانیایی تبدیل شد که در کمتر از 3 روز، بیش از 100 میلیون بار در یوتیوب شنیده شد. در سوی دیگر، مدافع میانی اسبق بارسلونا از صحبت کردن در مورد اتفاقاتی که ماه‌ها پس از جدایی این زوج به وقوع پیوسته، اجتناب می‌کند اما چند روز قبل بالاخره سکوت خود را شکست و از احساساتش در اینباره گفت. پیکه در مصاحبه ای با برنامه رادیویی El mon a Rac1 که میزبان آن دوستش جوردی باسته بود، کارهای همسر سابق پیکه را زیر سوال برد و او را شماتت کرد.
مایی که پدر و مادر هستیم، مسئولیت داریم تا از فرزندانمان محافظت کنیم. ما تصمیماتی گرفتیم که فکر می‌کردیم بهترین تصمیمات ما هستند. من دیگر نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. فکر می‌کنم در نهایت تنها چیزی که مهم باشد این است که بچه‌هایمان حال خوبی داشته باشند.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...