سرمربی مس رفسنجان رفتنی است / مقصد بعدی ربیعی کجاست؟

محمد ربیعی اعلام کرد در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش با مس رفسنجان، از این تیم جدا خواهد شد.
کدخبر (155809) | 25 اسفند 1401 | ساعت 21:19
0 96
سرمربی مس رفسنجان رفتنی است / مقصد بعدی ربیعی کجاست؟
محمد ربیعی اعلام کرد در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش با مس رفسنجان، از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، محمد ربیعی در گفتگویی با رادیو تهران درباره شرایط مس رفسنجان توضیح داد:
ما سال بسیار پرتلاطمی را سپری کردیم که البته همچنان درحال سپری شدن است، اما بچه‌ها و تیم ما نجابت خاصی را به خرج دادند و با تمام مشکلاتی که داریم، سعی کردیم مسئولیت فنی و حرفه‌ای‌مان را درست انجام بدهیم. باشگاه هم قول داده که هرچه سریع‌تر مشکلات را برطرف کند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم کارمان را به‌درستی به پایان برسانیم.
او درباره عملکرد خوب خط دفاعی مس و اینکه به‌نظر می‌رسد بیشتر تمرکز او روی دفاع است، گفت:
برخی راندمان آماری و میانگین را می‌بینند و فکر می‌کنند تیم ما یک تیم دفاعی است؛ در صورتی که این‌طور نیست. در مراکزی که فوتبال را به‌صورت تحلیلی و آماری بررسی می‌کنند، تیم ما از لحاظ ایجاد موقعیت گلزنی و شانس گل، رتبه سوم ایران دارد که نشان از حرکات تهاجمی تیم ما است، اما نتوانسته‌ایم از فرصت‌هایی که ایجاد کرده‌ایم، بهره‌برداری کنیم. درهرصورت، تفاضل نسبتاً خوبی هم داریم اما ازنظر دفاعی هم سعی کرده‌ایم سازمان دفاعی ایجاد کنیم و این مختص خط دروازه و خط دفاع نیست و حاصل زحمات همه تیم است ولی در این مدت در درون دروازه و خط دفاعی، ضریب خطای کمتری داشتیم که این هم جای شکرگزاری دارد.
ربیعی درباره اخباری که پیرامون احتمال جدایی‌اش از مس رفسنجان وجود دارد، گفت:
مردم رفسنجان خیلی به من لطف دارند و ارتباط دوطرفه‌ای بین ما وجود دارد اما پایان امسال قرارداد من با مس رفسنجان تمام می‌شود. چندین بار صحبت شده و قبلاً هم گفته بودم که پایان فصل جدا می‌شوم اما در پایان فصل در این باره بیشتر صحبت خواهم کرد. به احتمال زیاد این اتفاق رخ می‌دهد.
او در پاسخ به این سؤال که آیا مقصد او گل گهر سیرجان خواهد بود گفت:
درحال حاضر مربی مس رفسنجان هستم و هنوز با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام. احساس می‌کنم که کارم را برای مس به‌صورت تمام و کمال انجام داده‌ام. من این تیم را در رتبه یازدهم لیگ یک تحویل گرفتم و به این شرایط رساندم اما یک گلایه‌ای هم دارم؛ شاید اگر در کشورهای دیگر مربیان چنین کاری را انجام می‌دادند، خیلی برجسته می‌شد و آن مربیان به تراز بالاتری می‌رفتند اما فکر می‌کنم کار خوبی که در مس رفسنجان صورت گرفته، به آن میزان دیده نشده است.
سرمربی مس افزود:
من تیم یازدهم لیگ برتر را گرفتم و قهرمان شد و در سال اول لیگ برتر در جمع هشت تیم قرار گرفت و حالا هم دو سال است که این تیم را در‌ جمع پنج تیم‌ نگه داشته‌ام. این کار خیلی سختی است، به‌خصوص کنار تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال و پرسپولیس و گل‌گهر و فولاد. در هر صورت اگر فقط مردم رفسنجان راضی بوده باشند، یک دنیا ارزش دارد.
ربیعی درباره غیبت نام او در بین گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی عنوان کرد:
نظری ندارم اما خیلی خوشحالم که آقای قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شدند. این کمترین حقی بود که می‌توانستیم به پرافتخارترین مربی لیگ‌مان بدهیم و امیدوارم تیم ملی ایران با جناب آقای قلعه نویی یک اتفاق خیلی خوب را در جام ملت‌ها تجربه کند. از صمیم قلب خوشحالم و به آن‌ها تبریک می‌گویم.
او درخصوص سرمربیگری در تیم ملی امید توضیح داد:
در رابطه با این مسئله با من صحبت شده و قبول نکرده‌ام؛ فکر می‌کنم درحال حاضر وضعیت باشگاهی را بهتر از ملی بتوانم جلو ببرم. پروژه‌های ملی با پروژه‌های باشگاهی متفاوت است؛ من جزو مربیانی هستم که دوست دارم کار روزانه انجام بدهم و فعلاً می‌توانم در پروژه باشگاهی کمک کنم.
سرمربی مس در پیش‌بینی از رتبه این تیم در پایان فصل گفت:
این دست خدا است اما فکر می‌کنم بتوانیم جزو ۶-۷ تیم باقی بمانیم.
او در پایان در پاسخ به این سؤال که چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت:
انتخاب سختی است و جدال سختی بین پرسپولیس و سپاهان و استقلال وجود دارد. امیدوارم هر کسی که شایسته‌تر است، بتواند قهرمان مسابقات شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...