کای گرین آماده بازگشت به صحنه : از فیل هیث با تمام وجود متنفرم

کای گرین شایعات بازگشت خود به صحنه مسابقات بدنسازی را به طور غیرمستقیم تایید کرد و گفت: در مورد سال 2023 هیجان زیادی دارم، من بازنشسته نیستم!
کدخبر (155603) | 26 اسفند 1401 | ساعت 16:33
3 1013
کای گرین آماده بازگشت به صحنه : از فیل هیث با تمام وجود متنفرم
کای گرین شایعات بازگشت خود به صحنه مسابقات بدنسازی را به طور غیرمستقیم تایید کرد و گفت: در مورد سال 2023 هیجان زیادی دارم، من بازنشسته نیستم!

به گزارش سرخ نیوز، کای گرین همیشه به عنوان یکی از بزرگترین بدنسازانی شناخته شده که هرگز موفق به کسب قهرمانی ارزشمند رقابت مستر المپیا نشده است. گرین در مصاحبه اخیرش با Muscular Development ، برنامه خود را در مورد بازگشت احتمالی به مسابقات بدنسازی عنوان و از رقیب دیرینه‌اش فیل هیث به دلیل دستیابی به موفقیت‌های قابل توجه در این ورزش تمجید کرد.

کای گرین ؛ آغازگر نسل بدنسازان ابر قهرمانی

کای گرین برای اولین بار به دلیل عضلات توده‌ای و حجیم، فرم و هیکل غول پیکر خود در اواخر دهه گذشته مورد توجه قرار گرفت. در واقع می‌توان گفت او آغازگر نسلی از بدنسازان ابرقهرمانی با ظاهری سه بعدی و جزئیات عضلانی حیرت‌انگیز بود. کای گرین در سال‌های 2009 و 2010 موفق شد عنوان آرنولد کلاسیک را به دست آورد و سپس در مسابقات مستر المپیا که معتبرترین و ویترین مسابقات تناسب اندام جهان است، شرکت کرد. کای گرین آماده بازگشت به صحنه: از فیل هیث با تمام وجود متنفرم گرین در مسابقات IFBB New York Pro در سال 2011 شرکت کرد و با راهنمایی استاد برجسته بدنسازی جورج فرح جایزه قهرمانی این رقابت به خانه برد. این قهرمانی حضور او در مستر المپیا 2011 را تضمین کرد. او سه بار با بدشانسی دستش از رسیدن به عنوان قهرمانی مستر المپیا کوتاه ماند و از رقیب سرسخت و به نوعی گربه سیاه خود، فیل هیث شکست خورد. گرین پس از رسیدن به عنوان سومی سال 2011، بین سال‌های 2012 تا 2014 هر بار به مقام دومی بسنده کرد. کای گرین آماده بازگشت به صحنه: از فیل هیث با تمام وجود متنفرم پس از یک ناکامی‌های متوالی و شکست‌های بسیار نزدیک، گرین ترجیح داد که از مسابقات کناره‌گیری کند و دور رقابت در مستر المپیا را خط بکشد. آخرین حضور او در رقابت‌های بدنسازی به مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل 2016 برمی‌گردد که موفق شد مدال طلا کسب کند. از فوریه 2022 گرین مجددا تمرینات سخت و پرفشارش را برای بازگشت به بدنسازی آغاز کرده است. گرین که در یک مرکز آموزشی بزرگ شده، پیامی انگیزشی به هودارانش داده و به آنها گفته به جای اینکه منتظر کمک کسی باشند، به ابرقهرمان خودشان تبدیل شوند. کای گرین آماده بازگشت به صحنه: از فیل هیث با تمام وجود متنفرم کای گرین در ویدیویی با ویل تنیسون، اینفلوئنسر تناسب اندام شبکه‌های اجتماعی برای انجام یک تمرین سخت و سنگین قفسه سینه مشارکت داشت کرد. او با انجام یک تمرین فشرده که از تمرینات وزن بدن و سایر وزنه‌های آزاد تشکیل شده بود، تنیسون را راهنمایی کرد. گرین 6 هفته قبل از آغاز مستر المپیا 2022، به بلسینگ آوودیبو که یکی از آینده‌دارترین بدنسازان جهان است، پیوست تا به او در انجام تمرینات سنگین شانه کمک کند. در همان زمان گرین عملکرد آوودیبو را تحسین کرد و یک ماه پس از مسابقات آنها دوباره به یکدیگر پیوستند تا تمرین شدید پشت و همسترینگ را انجام دهند. به نظر می‌رسد آنها با هم یک تیم خوب شده‌اند. کای گرین آماده بازگشت به صحنه: از فیل هیث با تمام وجود متنفرم

الهام بخشی کای گرین برای دیگران

کای گرین در مصاحبه اخیرش نگرش خود را در مورد بازگشت احتمالی به رقابت‌های بدنسازی را عنوان کرد. اگرچه او برنامه دقیقی اعلام نکرد اما در عین حال شایعه بازگشت خود به صحنه مسابقات را به طور غیرمستقیم تایید کرد. گرین می‌گوید:
من هرگز نمی‌گویم هرگز. من هرگز به طور رسمی بازنشسته نشدم. این یک سال جدید است. در مورد سال 2023 هیجان زیادی دارم. حدس می‌زنم بهترین چیزها پیش می‌آید که برایم قابل شمارش نخواهد بود. من بازنشسته نیستم. فکر می‌کنم که شما باید به تدریج با پیشرفتی که برای شما مهم است و مایل به درک آن هستید، پیش بروید. حس می‌کنم قرار است من برای انجام کارهای بیشتر، توسعه و موفقیت بیشتر افراد، الهام بخش باشم. چشم انداز من واقعاً همان چیزی است که می‌بینید.

کای گرین آماده بازگشت به صحنه: از فیل هیث با تمام وجود متنفرم

رقابت نزدیک کای گرین با فیل هیث

کای گرین در طول دوران حضورش، رقابت سختی با فیل هیث روی صحنه داشت. جیک وود قهرمان سابق المپیا معتقد است که رقابت آنها به دلیل نحوه اجرای فیگورها و نمایشی که روی صحنه داشتند، بهترین رقابت بدنسازی طی چند دهه اخیر بود. اگرچه گرین نسبت به هیث نفرت دارد اما او را بخاطر موفقیت‌هایش ستایش می‌کند.
من از هیث با تمام وجود متنفرم. این تنها کاری است که انجام نمی‌‌دهم. من از این مرد هیچ اعتباری نمی‌گیرم. دستاوردهای او گویای خودش است. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم حتی عقلاً فکر کنم که بخواهم آن را بی اعتبار کنم. او یک رقیب شگفت‌انگیز است و کارهای بسیار زیادی انجام داده است که فکر می‌کنم بسیاری از ورزشکاران فقط به آن‌ها نگاه می‌کنند. چیزی جز احترام نیست، اما اگر بار دیگر با من روی صحنه بیای، من از همه اینها خبر ندارم.

کای گرین آماده بازگشت به صحنه: از فیل هیث با تمام وجود متنفرم

رقابت کای گرین و فیل هیث در مستر المپیا 2023 ؟!

کای گرین کالری دریافتی روزانه خود را میان 2500 و 6000 کالری قرار داده است. او به طبیعی بودن بدن اهمیت می‌دهد و نسبت به مصرف هرگونه مواد سنتزی مانند درمان جایگزینی تستوسترون با احتیاط عمل می‌کند. حالا به نظر می‌رسد با فرا رسیدن مستر المپیا در اواخر سال میلادی، هواداران چیزی جز رویارویی کای گرین و فیل هیث روی صحنه رقابت انتظار ندارند. هر دوی آنها حتی پس از بازنشستگی تواتسته‌اند فرم و فیزیک ایده‌آل خود را حفظ کنند. کای گرین آماده بازگشت به صحنه: از فیل هیث با تمام وجود متنفرم بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
منم از فیل هیس خوشم نمیاد و عددی در مقابل هادی یا بقیه نیست،ولی در مقابل تو،خیلی سر هست،مثل فیل و فنجان،تو حتی اندازه نصف فیل هم نیستی،زرت و زورت نکن😂
کاربر سایت
04 شهریور 1402
كاي گرين پشت بازو و ساعد ضعيفي داره چيزي كه فيل هيث در حد اعلا داره يعني ساعد و پشت بازوي قوي كه نشون ميده فيل هيث از بچگي بارفيكس ياد گرفته يا ژيمناستيك كار ميكرده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط هادی چوپان سرور همشونه.دم هادی چوپان گرم. زنده باد ایران و ایرانی.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...