استوری جنجالی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، پیامی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که هیچکسی نتوانست از کنار آن بی‌تفاوت رد شود.
کدخبر (156521) | 27 اسفند 1401 | ساعت 19:34
0 149
استوری جنجالی جورجینا رودریگز
جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، پیامی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که هیچکسی نتوانست از کنار آن بی‌تفاوت رد شود.

به گزارش سرخ نیوز، هرکاری که جورجینا رودریگز انجام می‌دهد، فارغ از اینکه خوب باشد یا بد، خبرساز می‌شود. شریک زندگی کریستیانو رونالدو همیشه در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد. باوجود این که او برای زندگی به عربستان سعودی رفته تا در کنار رونالدو باشد، این وضعیت تغییر نکرده و همچنان هر حرکت جورجینا رودریگز زیر ذره‌بین است. رفتن به عربستان سعودی یک تغییر اساسی برای او و خانواده‌اش بوده است، اما همانطور که جورجینا در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود نشان می‌دهد، به‌نظر می‌رسد که کم‌کم دارد خود را با شرایط زندگی در این کشور مسلمان وفق می‌دهد. جورجینا رودریگز در اینستاگرام ۴۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و پست‌های این اینفلوئنسر بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. او در آخرین پست اینستاگرامی خود پیامی منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد جوابی برای تمام منتقدانش باشد. او پروژه‌هایی که در دست دارد را به همه نشان می‌دهد، مانند سفیر برندها و جواهرات خاص بودن. او همچنین به عنوان مدل هم کار می‌کند.

پیام جورجینا رودریگز در اینستاگرام

بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که جورجینا رودریگز هرچه دارد، مدیون کریستیانو است. این نظرات برای جورجینا خوشایند نیست و به همین دلیل تصمیم گرفت برای همه کسانی که اینگونه درموردش فکر می‌کنند، پیامی ارسال کند. او در آخرین استوری خود عکسی از خود درحال راه رفتن با یک کیف و قهوه در دست آپلود کرده که شبیه یک روز کاری به نظر می‌رسد. او در کنار این تصویر نوشت:
یک روز فوق‌العاده دیگر در محل کار، که بعداً نتوانند بگویند زنان پولدار کار نمی‌کنند.
جورجینا رودریگزاین پیام در اینستاگرام جورجینا رودریگز جنجال زیادی به پا کرده است و برخی از کاربران از این مدل آرژانتینی حمایت کردند و برخی دیگر دوباره بر علیه او گارد گرفتند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...