مطهری: قلعه‌نویی لایق تیم ملی است

سرمربی نساجی معتقد است امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی لیاقت هدایت تیم ملی را دارند.
کدخبر (156373) | 27 اسفند 1401 | ساعت 12:53
0 52
مطهری: قلعه‌نویی لایق تیم ملی است
سرمربی نساجی معتقد است امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی لیاقت هدایت تیم ملی را دارند.

به گزارش سرخ نیوز، حمید مطهری بعد تساوی 2 بر 2 نساجی مقابل استقلال در دیداری دوستانه اظهار کرد: با توجه بازی در لیگ که ۱۱ فرودین با تیم گل‌گهر داریم، استقلال از نظر پازل تاکتیکی شباهات‌های زیادی به گل گهر دارد و به خاطر همین یک بازی دوستانه برابر استقلال انجام بدهیم.

جایگاه واقعی نساجی اینجای جدول نیست

وی افزود: ما با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم در جدول جایگاه بدی نداریم اما چون خودم فردی جاه طلب هستم دوست دارم تیمم برای مقام‌های بالاتر بجنگیم. ما از نظر داوری هم ضرر کردیم و جایگاه واقعی ما اینجای جدول نیست.

حمید مطهری سرمربی نساجی درباره اینکه آیا در نساجی بازیکنی حضور داشت که لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد گفت: ما بازیکن شایسته داشتیم اما هیچ وقت در لیست تیم ملی دخالت نکردم واین حق سرمربی تیم ملی است که نفرات خود را انتخاب کند. امیدوارم بهترین نتیجه را با آقای قلعه‌نویی بگیریم و حتما این اتفاق رخ خواهد داد.

قلعه‌نویی و گل‌محمدی لیاقت تیم ملی را دارند

او درباره انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی و اینکه خودش هم گزینه هدایت تیم ملی بود هم گفت: همان زمان هم تشکر کردم از فدراسیون که من را قابل دانسته‌اند. امیر قلعه‌نویی مربی با تجربه و کاربلد است. قبلا هم گفته بودم هم امیر قلعه‌نویی و هم یحیی گل‌محمدی لیاقت این را دارند که سرمربی تیم ملی شوند. برای امیر قلعه‌نویی هم آرزوی موفقیت دارم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...