هیو جکمن ؛ بازیگری که به غول تناسب اندام تبدیل شد

تا وقتی داستانی وجود دارد، هیو جکمن ستاره مورد تایید آرنولد شوارتزنگر می‌ تواند ولورین مارول هم باشد.
کدخبر (156112) 26 اسفند 1401 | ساعت 20:39
1 402
تا وقتی داستانی وجود دارد، هیو جکمن ستاره مورد تایید آرنولد شوارتزنگر می‌ تواند ولورین مارول هم باشد.

به گزارش سرخ نیوز، انتظار طولانی طرفداران فیلم ولورین به زودی به پایان می‌رسد و آن‌ها می‌توانند شخصیت محبوب خود یعنی هیو جکمن را در نقش ولورین یکبار دیگر روی پرده نقره‌ای تماشا کنند. این ستاره استرالیایی دنیای هالیوود همواره تصاویری به روز شده از روند فیلمبرداری و آماده‌سازی خود در این فیلم را با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد.

نکته مثبت بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین؛ همکاری با رایان رینولدز

در سال 2021، هیو جکمن بازی در این نقش را نپذیرفت اما حالا او در سومین قسمت از سری فیلم‌های ددپول، در نقش ولورین بازخواهد گشت. از زمان اعلام بازگشت، هیو جکمن و رایان رینولدز، بازیگر ددپول، دائماً یکدیگر را با برنامه‌های تمرینی خود مسخره می‌کنند. هیو جکمن با بالا بردن سطح تمرینات خود، ویدیوی دیگری از تمرینات سخت و فشرده‌اش را منتشر کرده است. این ویدیو باعث شد هواداران این بازیگر 54 ساله به آن واکنش نشان دهند و با هیجان بیشتری در انتظار تماشای قسمت سوم ددپول باشند.
  در این ویدئو که به صورت سیاه و سفید توسط جکمن در توئیتر منتشر شده، او در حال اجرای حرکات پلانک دیده می‌شود. در این ویدیو مربی این ستاره سینما کنارش نشسته و به او دستورهای تمرینی را ارائه می‌دهد. در حالی که یک پلانک معمولی به خودی خود سخت است، کاری که هیو جکمن انجام داد کمی متفاوت بود و نسبت به حالت عادی تغییراتی داشت. جکمن با بالا بردن سطح سختی این تمرین، وزنه سنگینی را روی پشت خود قرار داده و همراه با آن، در حالی که بدن خود را به جلو و عقب حرکت می‌دهد، پاهایش را روی دو صفحه قرار می‌دهد.

واکنش جکمن به پایان کار در ولورین؛ باز هم گرگ می‌شوم!

بلافاصله پس از پایان کار، هیو جکمن با آرامش خاصی به میزان سختی تمریناتش واکنش نشان می‌دهد. او با اضافه کردن توضیحی به ویدیو تمرینی خود در توئیتر نوشته «باز هم گرگ می‌شوم». طولی نکشید که این توییت در توئیتر وایرال شد و در کمتر از 14 ساعت، این ویدیو بیش از 3 هزار بار ریتوییت شد و بیش از 45 هزار نفر آن را پسندیدند. همچنین طرفداران ستاره هالیوودی پس از تماشای این ویدیو کاملا شگفت زده شده و در بخش نظرات، به این ویدیو واکنش نشان دادند.
هیو جکمن ؛ بازیگری که به غول تناسب اندام تبدیل شددر یکی از کامنت‌ها آمده:
تو چه نوع هیولایی هستی؟ لوگان: ولورین!
یکی از طرفداران با اشاره به پیچیدگی انجام این تمرین نوشت:
شانه، باسن و بازوهای درگیر. این تمرین آسان نیست
یکی دیگر از طرفداران نوشت:
تمریناتی که می‌بینم بی‌رحمانه به نظر می‌رسند. آن‌ها مرا وادار می‌کنند که بیش از قبل منتظر فیلم باشم.
پیش از این هم ویدیوهای هیو جکمن توانسته بود توجه آرنولد شوارتزنگر را به خود جلب کند. قهرمان هفت دوره مسابقات مستر المپیا، تمرینات و تناسب اندام هیو جکمن را تحسین کرده بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
جک چرا خودتو عذاب میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...