کیم کارداشیان در ورزشگاه امارات ؛ نفرینی که گریبان آرسنال را گرفت !

حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه امارات برای تماشا بازی آرسنال در برابر اسپورتینگ لیسبون سوال برانگیز بود.
کدخبر (156098) | 27 اسفند 1401 | ساعت 08:28
0 107
کیم کارداشیان در ورزشگاه امارات ؛ نفرینی که گریبان آرسنال را گرفت !
حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه امارات برای تماشا بازی آرسنال در برابر اسپورتینگ لیسبون سوال برانگیز بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شب گذشته بازی آرسنال در برابر اسپورتینگ لیسبون یک مهمان ویژه داشت. در این بازی هواداران آرسنال از اینکه کیم کارداشیان، فوق ستاره تلویزیون و دنیای رئلیتی شو را در حال تماشای بازی تیم محبوبشان دیدند، کاملا مات و مبهوت بودند. کیم کارداشیان در حالی در ورزشگاه خانگی آرسنال حضور پیدا کرد که در ماه ژانویه عکسی را از تولد پسرش سنت منتشر کرد که در آن با پیراهن سوم آرسنال حضور داشت. سنت که از هواداران سرسخت تیم آرسنال است، یکی از چهار فرزند کیم کارداشیان با خواننده رپ کانیه وست است که در سال 2022 از او جدا شد.

دلیل حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه امارات چه بود؟

سنت هفت ساله این بار با پیراهن سرخ و سفید توپچی‌ها به همراه مادرش در لندن حضور پیدا کرد تا از نزدیک بازی تیم محبوبش را تماشا کند. با این حال به نظر می‌رسد حضور این فوق ستاره آمریکایی در ورزشگاه امارات، تنها به دلیل تماشای بازی آرسنال مقابل لیسبون نبوده و تنها معطوف به 90 دقیقه این بازی نمی‌شود. حضور کارداشیان در این بازی بخشی از یک مستند معمایی است که در این ورزشگاه شمال شهر لندن فیلمبرداری می‌شود. کیم قبل از شروع بازی با انتشار عکسی برای 348 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام، طرفدارانش را به کنجکاوی واداشت. در این پست کیم کارداشیان عکسی از برنامه «روز مسابقه» به همراه مجموعه بزرگی از نوشیدنی Prime Hydration، برند معروف متعلق به KSI و لوگان پاول را منتشر کرد. برند پرایم یکی از اسپانسرهای باشگاه انگلیسی است. کیم به خاطر حضورش در برنامه تلویزیونی پرطرفدار Keeping Up With the Kardashians شناخته شده است. به دنبال حضور این سلبریتی سرشناس در بازی آرسنال مقابل لیسبون، هوادارن توپچی‌ها به این حضور در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکسکنجکاوی هواداران آرسنال بعد از حضور کیم کارداشیان برای تماشای بازی مقابل لیسبون

یکی از هواداران نوشته:
چگونه سنت طرفدار آرسنال شد؟
دومی هم گفته:
چرا کیم کارداشیان در بازی آرسنال حضور داشته است؟
در حالی که نفر سوم اضافه کرده:
یکی به من بگوید چرا کارداشیان در بازی آرسنال حضور دارد.
با این حال، سایر هواداران معتقد بودند که مصدومیت تاکهیرو تومیاسو و ویلیام سالیبا در نتیجه «نفرین کارداشیان» بوده است. یکی از طرفداران گفته:
سالیبا مجروح شد. این نتیجه نفرین کارداشیان است.
دیگری هم نوشته:
و سالیبا مجروح می‌شود ... نفرین کارداشیان واقعی است.
کارداشیان قبل از شروع بازی هم از پشت صحنه ورزشگاه پستی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت که در آن عکس‌هایی از پرایم، اسپانسر رسمی نوشیدنی ورزشی آرسنال و ویلیام سالیبا بازیکن این تیم وجود دارد. کیم کارداشیان پس از به شهرت رسیدن در سال 2007، به یکی از بزرگ‌ترین اینفلئونسرهای دنیا تبدیل شد. اکنون هر حرکت او توسط ارتش فالوورهایش از نزدیک دنبال می‌شود و پست او در امارات مطمئنا توجه آنها را به خود جلب کرده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...